نخستین هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان امروز (جمعه) با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۱۹ مهر ماه سال جاری با برگزاری پنج دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد. در این هفته بازی بین ۲ تیم شهرداری بم و ملوان بندرانزلی برگزار نشد که علت آن نرفتن تیم ملوان به شهر کرمان بود. نتایج این هفته به شرح زیر است:

زاگرس شیراز ۱ - ۰ پارس جنوبی بوشهر

در نخستین هفته از لیگ فوتبال بانوان تیم زاگرس شیراز با تک گل بتول قاسمی از سد حریف بوشهری خود گذشت. تیم شیراز در حالی به مصاف این دیدار رفت که مسئولان این باشگاه در فکر انحلال تیم فوتبال بانوان زاگرس بودند و در آخرین لحظات ماندنش در لیگ قطعی شد.

همیاری آذربایجان غربی ۰ - ۶ شهرداری سیرجان

در یک بازی پرگل شهرداری سیرجان توانست به راحتی از سد میزبان ارومیه‌ای خود عبور کند. در این بازی زهرا بهشت ۲ گل، افسانه چترنور سه گل و زهرا علیزاده یک گل برای سیرجان به ثمر رساندند.

پالایش گاز ایلام ۵ - ۰ ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان مغلوب میزبان ایلامی خود شد. اصفهانی‌ها که تا آخرین لحظات آغاز لیگ هنوز تکلیف سرمربی تیمشان مشخص نبود و درگیر نقل و انتقالات زیادی بودند، سه امتیاز این بازی را با خوردن گل‌های ززیادی واگذار کردند. در این بازی زهرا حاتمی چهار گل و زهرا عنبری یک گل برای تیم پالایش ایلام زدند.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


هیئت فوتبال البرز ۷ - ۰ آویسا خوزستان

تیم هیئت فوتبال البرز در اولین تجربه خود در لیگ برتر فوتبال بانوان توانست با هفت گل از سد میهمان خوزستانی خود عبور کند. در این بازی سارا قمی بازیکن فصل پیش تیم ملوان بندرانزلی پنج گل برای البرز به ثمر رساند. دیگر گل‌های هیئت البرز را مریم محمدی و فاطمه خندان به ثمر رساندند.

سپاهان اصفهان ۰ - ۲ آذرخش کردستان

آخرین دیدار از لیگ برتر فوتبال بانوان تقابل بازیکنان و سرمربی تیم آذرخش کردستان با تیم فصل گذشته خود یعنی سپاهان بود. تیم آذرخش توانست با پیروزی انتقام اتفاقات جدیدی که در حاشیه نقل و انتقالات این فصل اتفاق افتاد را بگیرد. در این بازی فاطمه قاسمی و سمیه خرمی گل‌های آذرخش را به ثمر رساندند.

انتهای پیام/ 

هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار