موسوی گفت: لیگ برتر فوتبال بانوان عراق از کیفیت مطلوبی برخوردار بود و اگر بتوانم سال آینده در این کشور فوتبال را ادامه می‌دهم.

موسوی: کارم درست شود سال آینده برای لیگ عراق توپ می‌زنمراضیه موسوی بازیکن تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: فصل آینده باز هم برای تیم همیاری بازی می‌کنم. تمرینات تیم ما از چند روز دیگر شروع خواهد شد و امید دارم که فصل خوبی را داشته باشم. من شهریور ماه امسال ۱۰ روز در لیگ عراق بازی کردم. از تیم نفت شمال عراق پیشنهاد داشتم و به همین دلیل به این کشور رفتم.

موسوی تصریح کرد: لیگ آن‌ها ۱۰ روز با حضور هشت تیم برگزار شد و من در تیم نفت شمال حضور داشتم. عملکرد خوبی در مسابقات عراق داشتم به طوری که چهار گل زدم و چهار پاس گل دادم. از لحاظ کیفی، سطح لیگ عراق نسبت به ایران پایین‌تر بود، اما در مجموع مسابقات دلچسبی برای من بود و از حضور در آنجا لذت بردم.

تشخیص قهرمان لیگ کار سختی است

موسوی تصریح کرد: کیفیت تیم‌ها به قدری بالا رفته که نمی‌توان از الان تشخیص داد که کدام تیم قهرمان می‌شود. سال گذشته همه می‌دانستیم که تیم شهرداری بم سکوی اول را تصاحب می‌کند، اما امسال موضوع کمی فرق کرده است.

او افزود: در شهر ارومیه بانوان کمی برای تماشای بازی‌ها به ورزشگاه می‌آمدند، اما تیم‌های دیگری مثل ملوان بندرانزلی تماشاگران زیادی داشتند. یک مشکلی که برای مسابقات بانوان وجود دارد این است که تبلیغات کافی برای لیگ صورت نمی‌گیرد و کم هستند افرادی که از روز و ساعت مسابقات آگاه می‌شوند.

بازیکن تیم همیاری گفت: سال‌های قبل در تیم ملی بازی رباط پاره کردم. از آن به بعد دیگر به اردو‌های تیم ملی دعوت نشدم. هر بازیکنی که مصدوم می‌شود زمان نیاز دارد تا به روز‌های خوب خودش باز گردد و خوشبختانه الان وضعیت مناسبی دارم. هدف من این است که در سال‌ آینده در لیگ فوتبال کشور عراق توپ بزنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار