فرهادی گفت: به دلیل اینکه فصل گذشته رباط پاره کردم تا پایان نیم فصل اول نمی‌توانم بازی کنم.

پروین فرهادی ملی پوش فوتبال بانوان و بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سال گذشته در آخرین بازی لیگ بین ۲ تیم ذوب آهن اصفهان و شهرداری بم متاسفانه رباط صلیبی پاره کردم. به همین دلیل در نیم فصل اول نمی‌توانم برای تیمی توپ بزنم، اما امیدوارم به نیم فصل دوم مسابقات برسم.

سطح لیگ بانوان به طور چشمگیری پیشرفت داشته است

او تصریح کرد: سال گذشته سطح بازی‌های لیگ به میزان چشم گیری با کیفیت و بهتر شده است. امیدوارم این روند صعودی در فوتبال بانوان طور داشته باشد. به قدری لیگ جذاب شده که تعداد مدعی‌های کسب قهرمانی بیشتر شده است.

فرهادی افزود: چند سالی است که بازیکنان خوب و با کیفیت در تیم‌های مختلف لیگ پخش می‌شوند. با توجه به نقل و انتقالاتی هم که در لیگ امسال رخ داد نتایج پیش رو خیلی قابل پیش بینی نیست. لیگ ۹۸ شاهد اتفاقات و شگفتی‌های زیادی خواهیم بود.

ضعف تیم ملی نداشتن برنامه است

فرهادی تصریح کرد: تیم ملی ما همیشه یک ضعف بزرگ داشته و آن هم این است که چند ماه قبل از مسابقات رسمی تازه به فکر تشکیل اردو می‌افتند، این در حالی است که اگر ما به دنبال نتیجه مطلوب هستیم باید یک برنامه مدون برای تمام سال داشته باشیم. سال گذشته خوشبختانه وضعیت بهتر بود و با توجه به برنامه مسابقات برون مرزی خیلی قبل‌تر از اعزام تمرینات ملی شروع شدند، اما متاسفانه بعد از پایان دور مقدماتی مسابقات آسیا تا به امروز هیچ اردویی برای تیم ملی برگزار نشد.

او افزود: متاسفانه به قدری سال گذشته به دلیل اردو‌های تیم ملی فشار به بازیکنان آمد که بعضی از بازیکنان مصدوم شدند. برای پیشرفت تیم ملی باید راهکار‌های متعدد و اصولی را مد نظر داشته باشیم نه اینکه در آخرین دقایق به دنبال انتخاب بازیکن باشیم.


بیشتر بخوانید: احتمال جدایی صادقی از ذوب آهن قوت گرفت


انتهای پیام/

آخرین اخبار از ورزش بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار