ملی پوش فوتبال کشورمان گفت: لیگ بانوان برای اینکه بتواند تماشاچیان زیادی را در خودش جای دهد نیاز به برنامه ریزی و تبلیغات گسترده تری دارد.

هاجر دباغی ملی پوش این فصل تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در سال‌های گذشته تنها سه تیم برای کسب عنوان در لیگ برتر بانوان می‌جنگیدند، اما خوشبختانه فصل ۹۷ اتفاقات جدید و خوب بسیاری رخ داد که در نتیجه منحر به این شد که ۶ تا هفت تیم برای کسب عنوان در مسابقات تلاش کنند. یک علت این پویایی همان پخش شدن بازیکنان در تیم‌های مختلف بود. به قدری مسابقات سال گذشته نزدیک به هم بود که کسی نمی‌توانست نتیجه این رقابت‌ها را پیش بینی کند.

او تصریح کرد: این امید می‌رود که فصل ۹۸ نتایج درخشان تری در لیگ بانوان به چشم بخورد، خوشبختانه هر تیمی سه تا چهار بازیکن مطرح و ملی پوش در اختیار دارد که با انگیزه و روحیه بالایی رقابت‌ها را دنبال کند. داشتن چنین لیگ فعالی سرمایه اصلی پیشرفت تیم ملی کشور ما خواهد شد.


بیشتر بخوانید: برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد


۲ هفته از آغاز تمرینات سپاهان می‌گذرد

دباغی افزود: ۲ هفته از آغاز تمرینات تیم سپاهان گذشته و خداراشکر روز به روز آماده‌تر از گذشته می‌شویم. تمام تلاش بازیکنان و کادرفنی تیم این است که خودمان را به بالاترین سطح آمادگی برسانیم.

ملی پوش تیم سپاهان در ادامه گفت: سه تا چهار بازی از فصل گذشته برای تماشای بازی تیم سپاهان تماشاگران زیادی آمدند و تقریبا تمام سکو‌ها پر بود، تیم شهرداری بم و ملوان بندرانزلی هم تعداد تماشاگران زیادی داشت، اما وقتی بازی‌ها در ورزشگاه‌هایی خارج از شهر برگزار می‌شد در کل شاید تعداد تماشاگران به ۵۰ نفر می‌رسید. باید قبول کنیم که رفت و آمد برای یک خانم ساعت ۱۰ صبح روز جمعه آن هم در ورزشگاهی خارج از شهر بسیار سخت است. جذب تماشاگر در فوتبال بانوان نیاز به برنامه ریزی و تبلیغات بیشتری دارد.

دباغی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط اقتصادی برای همه تیم‌ها سخت است و برای حرکت به سمت جلو باید برنامه ریزی صحیحی در باشگاه‌ها انجام پذیرد.

او افزود: دور دوم مسابقات مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ فوتبال بانوان در قاره آسیا به پایان رسید، اما از آن زمان تاکنون شاهد برگزاری هیچ اردویی نبودیم. امیدوارن تصمیمی اتخاذ شود که بعد از پایان رقابت‌های برون مرزی با تمرینات مناسب آمادگی و هماهنگی ملی پوشان را بالا ببرند که خدا نکرده ما از سایر کشور‌های هم رده عقب نیافتیم. در سراسر دنیا برای تیم‌های ملی بازی‌های تدارکاتی مختلفی برگزار می‌شود که متاسفانه هنوز در این مورد فوتبال بانوان ما نیاز به توجه بیشتری دارد.


بیشتر بخوانید: ناظمی: تیم‌ها برای انصراف از لیگ فوتبال بانوان باید مکتوب درخواست کنند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار