فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: زیرسازی راه‌آهن اردبیل به میانه به زودی عملیات اجرایی این پروژه تمام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی در اردبیل گفت: زیرسازی راه‌آهن اردبیل به میانه بر عهده قرارگاه خاتم بوده که به زودی عملیات اجرایی این پروژه تمام می‌شود تا شاهد ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل باشیم.

او اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۲۵۵ پروژه قرارگاه خاتم در کشور فعال بوده و عملیات اجرایی این پروژه‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: در اردبیل نیز قرارگاه خاتم ۴ پروژه مهم را دنبال می‌کند و عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز شده و در زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد توسعه نیروگاه سبلان را نیز از پروژه‌های مهم قرارگاه خاتم دانست و بیان کرد: در ساماندهی جاده‌ها نیز قرارگاه خاتم در استان اردبیل اقدامات خوبی انجام داده است.

او از افتتاح ۲۵ کیلومتر از جاده اردبیل به مشگین‌شهر که توسط قرارگاه خاتم اجرا شده است، خبر داد و افزود: در صدد هستیم پروژه‌های دیگری را نیز در استان اردبیل آغاز کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا از برنامه‌ریزی برای اهدای جهیزیه به ۵۰ نوعروس نیازمند، اهدای بیش از هزار بسته کمک تحصیلی و تجهیز دو کارگاه چرخ خیاطی توسط قرارگاه خاتم در اردبیل خبر داد.

انتهای پیام/ح

اجرای ۲۵۵ پروژه محرومیت‌زدایی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.