با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۵۶۱ فعالیت محرومیت زدایی، بسیج سازندگی و پیشرفت و آبادانی به صورت همزمان و با ویدئو کنفرانس در سراسر استان اردبیل افتتاح به بهره برداری رسید.

افتتاح ۵۶۱ طرح محرومیت زدایی، بسیج سازندگی و پیشرفت و آبادانی در اردبیل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین افتتاح فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، بسیج سازندگی و پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ما باید مطالبات مردم در مناطق محروم را به سرعت تحقق ببخشیم و باید همگان به این مهم اهتمام جدی داشته باشیم.

او تصریح کرد: تامین مطالبات و خواسته‌های کوچک مردم بسیار ارزش دارد و با تحقق این مطالبات کوچک شادی و خوشحالی در بین مردم جاری می‌شود و این بسیار ارزشمند است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: این طرح‌ها شامل ساخت یا تکمیل مسجد، خانه بهداشت، راه روستایی، غسالخانه، پل و مدرسه است.

سردار سلامی گفت: دنیای محرومیت زدایی دنیای نجات انسان‌ها و احیای بشر است.

او افزود: لباس سبز سپاه لباس خادمی است و مشکلات بسیار کوچک، اما مهمی برای مردم است که با همت، غیرت و همدلی با مسئولان رفع شدنی است.

سردار محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نیز گفت: این قرارگاه ۴۹ طرح عمرانی، چون سدسازی، انتقال آب و جاده سازی را در استان اردبیل اجرا کرده و به بهره برداری رسانده است.

او افزود: هم اکنون نیز چندین طرح بزرگ عمرانی از جمله ساخت و زیرسازی بخشی از راه آهن اردبیل - میانه و بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی را در اردبیل برعهده دارد.

انتهای پیام/ح

اجرای ۴۹ طرح عمرانی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در اردبیل

برچسب ها: بسیج ، مناطق محروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.