معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تامین زیرساخت‌ها برای توسعه گردشگری در استان اردبیل قدم اول در این حوزه است و این موضوع با حمایت استاندار اردبیل در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانگردی و هفته گردشگری که در سالن شاه اسماعیل صفوی برگزار شد، گفت: تامین زیرساخت ها برای توسعه گردشگری در استان اردبیل قدم اول در این حوزه است و این موضوع با حمایت استاندار اردبیل در دستور کار قرار دارد.

او افزود: بهسازی و نوسازی باند فرودگاه استان اردبیل برای، آغاز عملیات اجرایی احداث راه های گردشگری استان اردبیل، اعطای مجوز ایجاد هتل های جدید به ویژه هتل های ۵ ستاره در سطح  استان و تسریع در روند احداث راه آهن به منظور توسعه گردشگری ریلی در استان از جمله این اقدامات است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل تاکید کرد: بسیاری از جاذبه های گردشگری استان اردبیل نه تنها ظرفیت تبدیل شدن به مقاصد اول گردشگری در سطح کشور بلکه پتانسیل جذب میلیون ها گردشگر خارجی را دارند اما تحقق این هدف نیازمند همت عمومی است.

امامی یگانه بیان داشت: اقدامات ابتکاری و ارزشمندی در خصوص توسعه گردشگری در سطح استان در حال انجام است اما با توجه به فرابخشی بودن صنعت گردشگری ادامه این روند نیازمند همکاری تمامی دستگاه های دولتی خواهد بود.

او افزود: البته هماهنگی ویژه ای در بین دستگاه های استان برای توسعه صنعت گردشگری در به وجود آمده است که این می تواند باعث افزایش نشاط در جامعه و همچنین افزایش میانگین درآمد مردم استان شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برنامه های زمستان بیدار و توجه به خروج گردشگری استان از حالت تک فصلی از جمله ابتکارات مهمی بود که با تدبیر استاندار اردبیل و اجرای برنامه های مناسب از سال گذشته آغاز شده است که امسال نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

توسعه گردشگری ریلی در استان اردبیل

 

برچسب ها: گردشگری ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.