ریچارد هاس، رئیس شورای روابط خارجی آمریکا در توئیتی نوشت اکنون دوست آمریکا بودن خطرناک است.

رئیس شورای روابط خارجی آمریکا: دوست آمریکا بودن خطرناک استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس شورای روابط خارجی آمریکا در توئیتر درباره دوستی با این کشور هشدار داد.

ریچارد هاس در توئیت مذکور نوشت: اکنون دوست آمریکا بودن خطرناک است. دونالد ترامپ به کرد‌ها خیانت کرد. بدون اطلاع دولت افغانستان درباره خروج نیرو‌های آمریکایی از این کشور با طالبان مذاکره کرد. آزمایش‌های موشکی کره شمالی را که بردشان تا ژاپن می‌رسد، نادیده گرفته و تمایلی برای مقابله با ایران و مبارزه در کنار ناتو ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۵۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
هی ریچارد هاس:
ایالات متحده آمریکا و رهبری هیئت حاکمه آن چه از جمهوریخواهان باشند و چه از دموکراتها باشند هنگامیکه در منطقه خاورمیانه در حال کاشت مینهای انفجاری تفرقه - خدعه و نیرنگ با ایجاد احساسات ناسیونالیستی و اختلافات مذهبی و قومی وطایفه ای و.........بودند هرگز فکر نمی کردند روزی فرا برسد که همان پل هائی را که با کاشت مین منهدم کردند لازم باشد برای نجات خودشان از روی همان پل به عقب برگردند و تا جائی پیش رفتند که پایگاه اصلی و حیاتی خود اسرائیل را هم در معرض خطر جدی قرار دادند و با انعقاد معامله قرن برای اسرائیل افتضاح قرن را رقم زدند تا حدی که اگر در جنگی احتمالی بطور جدی شروع شود فقط در عرض 25روز پایگاه مهم و حساس خود یعنی اسرائیل را با خاکستر یکی خواهند دید بعبارتی برگشت به عصر حجر و حتی لازم نیست منتظر 25سال آینده باشند................
آخرین اخبار