رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در دیدار با استاندار مازندران گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان توسط موقوفات حمایت می‌شوند.

حمایت اوقاف کشور از شرکت‌های دانش بنیانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور عصر امروز در دیدار با احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران به برنامه‌ریزی انجام شده برای توسعه تولید با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: این طرح برای کمک به بنگاه‌های علمی که حاضر به مشارکت با اوقاف برای توسعه تولید باشند عملیاتی می‌شود.

او با بیان اینکه مسائل ثبتی و حقوقی اوقاف به صورت جدی در حال پیگیری است، افزود: کمیسیون املاک در اوقاف کشور شکل گرفته است و به دنبال ساماندهی امکان اوقافی در سطح کشور هستیم.

خاموش گفت: تعداد موقوفات مازندران به لحاظ کمیت و کیفت بسیار مناسب است و جز استان‌های نادر به لحاظ موقوفات است.

او با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سطح کشور برای ساماندهی پروژه‌های اوقاف، گفت: پروژه‌های نیمه تمام اوقاف در استان تعین تکلیف شده است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اعلام اینکه زمین‌های زراعی زیادی در سطح استان مازندران مربوط به اوقاف است، افزود: آمادگی داریم که زنجیره تولید کشاورزی در سطح استان با استفاده از ظرفیت‌های علمی ایجاد شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، با اشاره به بلاتکلیف بودن واحد‌های شن و ماسه اوقاف در مناطقی از لاریجان و نور، گفت: در این زمینه نیاز به همکاری استانداری مازندران داریم.

او با اشاره به برنامه‌ریزی اوقاف برای استفاده از انرژی‌های نو در سطح امامزاده‌ها و امکان اوقافی، بیان کرد: دو نمونه از این طرح در استان اجرایی شده و بنا داریم که در سایر نقاط اوقافی استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

شرکت‌های دانش بنیان زیر چتر حمایتی اوقاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.