مرحله جدید قطعه بندی مرغ تا یک ماه آینده در زنجیره تولید شرکت تعاونی مرغداران رفسنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح مرحله جدید قطعه بندی مرغ گوشتی در رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مدیرعامل زنجیره تولید گوشت مرغ و تخم مرغ در رفسنجان در بازدید مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری از این واحد گفت: این طرح با سرمایه گذاری افزون بر یک و نیم میلیارد تومان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و سهم مهمی در اشتغال شهرستان ایجاد خواهد کرد.

محمد شهرآبادی همچنین افزود: با واگذاری زمین درخواستی شرکت تا پایان امسال نیز کارخانه تولید خوراک و کنسانتره مرغ راه اندازی می‌شودو سهم بسزایی در تولید گوشت با کیفیت و سالم دارد.

وی با اشاره به فعالیت زنجیره تولید گوشت مرغ و تخم مرغ در رفسنجان با ۱۴۲ واحد فعال تولید مرغ گوشتی و تخم مرغ افزود: سالانه ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ وشش هزار و ۲۰۰ تن تخم مرغ تولید و روانه بازار استان و استان‌های همجوار می‌کند.

مدیرعامل زنجیره تولید گوشت مرغ و تخم مرغ در رفسنجان در ادامه افزود: در این زنجیره با تولید شش میلیون قطعه جوجه ریزی وپرورش ۳۵۰ هزار مرغ تخم گذار، ۱۱۰ نفر بصورت مستقیم مشغول به کارند.

سنجری مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان هم در این بازدید با اشاره به ضرورت ایجاد کارخانه تولید کارخانه خوراک و کنسانتره مرغ با سرمایه گذاری افزون بر ۳ میلیارد تومان گفت: زمین این کارخانه از طریق پنجره واحد در استانداری ظرف یک ماه تامین خواهد شد.

سنجری همچنین ضمن بازدید از کشتارگاه صنعتی این تعاونی برای رفع مشکل گاز و آب این واحد و رفع مشکل آب واحد‌های مرغداری قول مساعد داد.

انتهای پیام/س

تولید شش میلیون قطعه جوجه ریزی وپرورش ۳۵۰ هزار مرغ تخم گذار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار