مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از حذف قبوض کاغذی گاز در ایلام در مهر ماه ماه ۹۸ خبر داد.

حذف قبوض کاغذی گاز در ایلام

عباس شمس الهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: پیرو صدور دو مرحله اطلاعیه قبلی در خصوص حذف قبوض کاغذی گاز در استان ایلام در تیرماه و شهریور ماه ۹۸، به اطلاع مردم شریف استان ایلام می‌رسانیم از ابتدای مهرماه صدور قبض کاغذی گاز در کل استان ایلام حذف گردیده است و صورتحساب گاز مصرفی صرفا بصورت پیامک برای مشترکین ارسال خواهد شد.

شمس الهی اضافه کرد:بدینوسیله از کلیه مشترکین گرامی که تا کنون نسبت به ثبت تلفن همراه خود اقدام ننموده اند تقاضا می‌گردد به یکی از روش‌های زیر اقدام نمایند:

۱- ارسال شماره اشتراک به صورت شماره اشتراک*۱ (به ترتیب از سمت چپ به راست: عدد یک ستاره شماره اشتراک) به شماره پیامک متمرکز ۱۰۰۰۱۹۴.

۲- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی گاز ایران به آدرس (HTTP://WWW.NIGC.IR) و کلیک بر روی آیکون ثبت تلفن همراه مشترکین جهت حذف قبوض کاغذی و ورود به صفحه دریافت اطلاعات مشترکین.

۳- استفاده از آدرس اینترنتی صفحه حذف قبوض کاغذی گاز به آدرس (HTTP://GHABZ.NIGC.IR) و ورود به صفحه دریافت اطلاعات مشترکین.

او ادامه داد:ضمن تشکر از مشارکت ۹۶ درصدی مشترکین گرامی استان که نسبت به ثبت تلفن همراه خود اقدام نموده اند از سایر مشترکین گرامی که تا کنون موفق به ثبت اطلاعات تلفن همراه خود نشده اند (به ویژه ادارات، سازمانها، صنایع و مصارف عمومی دارای کنتور گاز مشترک) درخواست می‌گردد به منظور جلوگیری از ایجاد وقفه در ارسال صورتحساب گاز بصورت پیامکی، نسبت به ثبت تلفن همراه خود به یکی از روش‌های فوق اقدام نمایند.

انتهای پیام/ د

حذف قبوض کاغذی گاز

برچسب ها: گاز ، دانستنی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.