مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام از گاز دار بودن ۳۸۸ روستا در استان ایلام خبر داد.

گاز دار بودن ۳۸۸ روستا در استان ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عباس شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت:  در نیمه نخست سال جاری ۱۰۵ کیلومتر شبکه توزیع، ۱۷ کیلومتر خط تغذیه و یک هزار و ۹۲۵ انشعاب گاز اجرا و نصب شده است.

او با اشاره به میزان بهره‌برداری خانوار‌های روستایی از نعمت گاز یادآور شد: در حال حاضر ۳۸۸ روستا در استان ایلام با ۳۹ هزار مشترک گازدار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام یادآور شد: تا پایان امسال تعداد مشترکان روستایی برخوردار از گاز در این استان به ۴۲ هزار انشعاب خواهد رسید.

شمس اللهی اضافه کرد: با بهره برداری از شبکه گاز ۷۹ روستای دیگر تا پایان سال جاری تعداد روستا‌های برخوردار از گاز در این استان به ۴۶۰ روستا خواهد رسید.

او جمعیت سرانه بهره‌مند روستایی استان از نعمت گاز طبیعی را ۸۷ درصد اعلام کرد و یادآور شد: میزان بهره‌مندی جمعیت روستایی استان تا پایان سال جاری به بیش از ۹۴ درصد خواهد رسید.

شمس اللهی، میزان برخورداری مناطق شهری ایلام از شبکه گاز را ۹۹ درصد بیان کرد و گفت: تنها شهر‌های میمه و پهله زرین‌آباد شهرستان دهلران از نعمت گاز برخوردار نیستند که طرح گازرسانی به این شهر‌ها با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام ادامه داد: کار اجرای شبکه داخلی گازرسانی این ۲ شهر باقیمانده پایان یافته و هم اکنون خط تغذیه آن‌ها در پنج فاز در حال اجراست.

شمس اللهی تاکید کرد: با تمام عملیات گازرسانی به این ۲ شهر باقی مانده تا پایان امسال ضریب نفوذ گازرسانی در شهر‌های استان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

هم اکنون ۳۸۸ روستا و ۲۳ شهر استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند، ۱۲۱ هزار و ۳۰۰ مشترک شهری و ۳۹۴ هزار مشترک روستایی گاز در استان ایلام وجود دارد.

انتهای پیام/غ

سه هزار و ۸۶۱ اشتراک جدید گاز در ایلام ایجاد شد

برچسب ها: گاز ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.