مشاور وزیر بهداشت و مسئول مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس گفت: راه کربلا به دست شهدای دفاع مقدس باز شد و شهدای مدافع حرم راه قدس را باز خواهند کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار نصرالله فتحیان در نخستین یادواره شهدای بهداری سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایش رهبری که فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس راه کربلا را باز کردند و شهدای مدافع حرم به یاری خدا، راه قدس را باز خواهند کرد.

او افزود: استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس بیش از ۵۵ گردان راهی خطوط مقدم جبهه کرده است که با توجه به جمعیت حدود ۵۰۰ هزار نفری استان جمعیت قابل توجهی بوده است.

فتحیان اضافه کرد: محصول این جنگ مردانه، تقدیم دو هزار و ۴۴۸ شهید یعنی چیزی حدود ۸ گردان بود.

او ادامه داد: تنها در حوزه پزشکی ۷۲ شهید از امدادگران، پزشکان، پرستاران و دانشجویان پزشکی از استان تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

فتحیان وعده الهی را حق دانست و گفت: اگر شما دین خدا را یاری کنید نصرت را برای شما می‌رساند و امروز بسیاری از موفقیت و پیشرفت‌های کشور، آزادی و عزت آن مرهون مبارزه، مقاومت و جهاد در راه خداوند است.

او افزود: امام خمینی (ره)، کسب رضای الهی، خودباوری در تمام عرصه‌های دفاع مقدس، رسوایی جهان خوران، نشر عظمت اسلام در جهان، صدور تجربه‌های مبارزه و دفاع به همه عالم را از برکات دفاع مقدس عنوان نموده است.

نخستین یادواره شهدای بهداری لشکر حضرت قمر بنی هاشم (ع) در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ف

رسوایی جهان خوران و نشر عظمت اسلام در جهان از برکات دفاع مقدس است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار