رییس هیات تنیس شهرستان کرمانشاه گفت: سام یوسفیان تنیسور شایسته کرمانشاهی موفق شد با برتری مقابل حریفان خود، قهرمان مسابقات تنیس پسران نونهال زیر ۱۰ سال کشور در ایلام شود.

تنیسور کرمانشاهی قهرمان نونهالان کشور شدفدایی رییس هیات تنیس شهرستان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با اشاره به درخشش تنیسورهای کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی نونهالان کشور گفت: بر همین اساس، سام یوسفیان تنیسور کرمانشاهی در مسابقات تنیس پسران نونهال زیر ۱۰ سال کشور که با حضور ۴ تنیسور در استان ایلام برگزار شد، عنوان نخست را به خود اختصاص داد.


او بیان کرد: همچنین درینا کریمی دیگر تنیسور کرمانشاهی نیز به مسابقه فینال دختران زیر ۱۲ سال صعود کرد و فردا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف مهرسا محمد رحیمی خواهد رفت.

فدایی با اشاره به فعالیت ۴۰۰ ورزشکار خانم و آقا در این رشته گفت:  از این تعداد ۶۰ درصد را اقایان و ۴۰ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و هم چنین ۱۰ مربی در استان فعالیت دارند که ۵ مربی آقایان و ۵ مربی بانوان است.

او با بیان اینکه برای شناسایی استعدادهای  گروه های پایه برنامه ریزی شده  گفت: این تنیسورهای نو نهال نیز از استعدادهای  استان کرمانشاه هستند که برای رشد و پرورش انان  برنامه ریزی شده است و امیدواریم  با اقدامات انجام شده شاهد حضور درخشان استعدادهای نوجوان برای اینده تنیس کرمانشاه باشیم.

انتهای  پیام/ز


درخشش  تنیسورهای کرمانشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.