رییس هیات تنیس شهرستان کرمانشاه گفت: اولین زمین تنیس شهرستان جوانرود با اعتبار ۸۰ میلیون تومانی احداث می‌شود.

نخستین زمین تنیس جوانرود به زودی احداث می شودفدایی رییس هیات تنیس شهرستان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: اولین زمین تنیس شهرستان جوانرود با اعتبار ۸۰ میلیون تومانی احداث می‌شود.

او بیان کرد: با پیگیری های انجام شده و با کمک اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود  زمینی در داخل مجموعه اداره  برای  تنیس اختصاص دادند که نخستین زمین تنیس در جوانرود  به تازگی کلنگ زنی شد.

فدایی  بابیان اینکه تا قبل از رسیدن فصل سرما این زمین به بهره برداری می رسد گفت: مساحت زمین 880 متر کاملا  استاندارد  و قابل مسابقه است که براورد شده 80 تا صدمیلون تومان هزینه در بر داشته باشد و کارهای مقدماتی شامل تسطیح اداره ورزش انجام می دهد و باقی هزینه بر عهده هیات تنیس استان کرمانشاه است.

او با اشاره به برنامه هایی که هیات در آینده دارد گفت: اصل برنامه های ما توجه به ورزش پایه ای است و برنامه ریزی شده در گروه سنی کودکان و نوجوانان با شناسایی استعدادها این سرمایه های ارزشمند را در استان کرمانشاه  پرورش دهیم.

به گفته این مقام مسئول خوشبختانه موفقیت های خوبی نیز به دست اوردیم و در گروه سنی پسران اکنون در سطح یک کشور قرار داریم.

او افزود: یکی از ورزشکاران کرمانشاهی در گروه زیر 14 سال در رنکینگ یک کشور قرار دارد و در المپیاد استعداد ورزشی در انفرادی مقام سوم و در مجموع مقام چهارم کسب کردیم که این برای نخستین بار است که تنیس کرمانشاه در سطح کشور مطرح شده است.

 فدایی گفت: در هیات کمیته استعدادیابی تشکیل دادیم و کارگاه های  روانشناسی برای استعدادهای برتر برگزار کردیم و به طور روزانه و هفتگی نیز تایم های رایگان با مربی خصوصی اختصاص می یابد.

 

او با بیان اینکه در شهر کرمانشاه حدود 400 ورزشکار در این رشته  فعالیت می کنند ادامه داد: تنیس ورزش انفرادی است و در ورزش های انفرادی قهرمانی دشوار است و علت ان نیز تعداد کم مسابقاتی است که برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

 

استعدادیابی نوجوانان تنیس باز در استان کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.