رییس هیات تنیس شهرستان کرمانشاه گفت: با توجه به وجو استاندارترین سالن تنیس در کرمانشاه آمادگی برگزاری اردوهای تیم ملی را داریم.

آمادگی برگزاری اردوهای تیم ملی در کرمانشاه را داریمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فدایی رییس هیات تنیس شهرستان کرمانشاه گفت:  با توجه به سالن مسقفی که در کرمانشاه وجود دارد و یکی از استاندارد ترین زمین های تنیس کشور است و می توانیم  میزبان اردوهای تیم ملی در کرمانشاه  باشیم.

او  با اشاره به فعالیت ۴۰۰ ورزشکار خانم و آقا در این رشته گفت:  از این تعداد ۶۰ درصد را اقایان و ۴۰ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و هم چنین ۱۰ مربی در استان فعالیت دارند که ۵ مربی آقایان و ۵ مربی بانوان است.

فدایی بیان کرد: در شهرستان‌ها نیز مربی فعال داریم و همه ساله  دوره باز آموزی برای ارتقا کیفیت سطح مربیان برگزار می‌شود و مربیان استان در این کلاس‌ها حضور دارند.


او افزود:  سال ۹۶ میزبان کلاس‌های مربیگری کشور بودیم و امسال نیز پیگیر برگزاری این مسابقات در کرمانشاه هستیم.


فدایی از برگزاری مسابقات فرا ملی تنیس  با کشور عراق خبر داد و گفت: با توجه به استقبال ورزشکاران عراقی برای حضور در کمپ‌های آموزشی در استان کرمانشاه از طریق سازمان لیگ و فدراسیون درصدد برگزاری این مسابقات هستیم که تاثیر مثبتی در ورزشکاران استان خواهد داشت.

او بیان کرد: به مدت 4 هفته هر هفته جام پیشکسوتان در استان کرمانشاه برگزار کردیم که هر هفته  گرامیداشت یکی از پیشکسوتان بود.

همچنین از فعال بودن هیات های شهرستانی کنگاور، صحنه و جوانرود خبر داد و گفت: برای امسال نیز فعال سازی تعدادی از آنها در دستور کار است.
فدایی، یکی از اقدامات هیات را که به صورت جدی آن را دنبال کرده است را موضوع استعدیابی عنوان کرد و گفت: این کار را از گذشته در مدارس آغاز کرده ایم و با آغاز سال تحصیلی جدید آن را ادامه می دهیم  افراد استعدادیابی شده تحت حمایت های هیات قرار گرفته و آموزش های لازم را فرا می گیرند تا آینده تنیس کرمانشاه را بسازند  یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته، راه اندازی زمین تنیس شهرستان های جوانرود و کنگاور بود تا ورزشکاران این رشته در شهرهای یاد شده بتوانند با فراغ بال به تمرین و مسابقه بپردازند.

فدایی ادامه داد: در شهر کرمانشاه نیز پنج قطعه زمین در خانه تنیس آماده شده و مسابقات را در آنها برگزار می کنیمیکی دیگر از برنامه های هیات که در راستای کار استعدادیابی انجام می شود بردن امکانات این رشته به داخل پارکهاست تا به نوعی این رشته مفرح را ترویج کرده باشیم.

او تاکید کرد: از جمله اهدافی که هیات تنیس استان دنبال می کند حذف این تفکر است که تنیس یک رشته اعیانی و متعلق به قشر خاصی است که خوشبختانه تا حدی نیز موفق بوده ایم.

فدایی در پایان یکی از برنامه های پیش روی هیات را اعزام تیم های دختران و پسران کرمانشاه به مسابقات کمتر از ۱۲ و کمتر از ۱۴ سال کشور به میزبانی ایلام است که از روز ۱۱ مهر آغاز می شود.


انتهای  پیام/ز


برگزاری مسابقات فراملی تنیس در کرمانشاه 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.