بمناسبت هفته نیروی انتظامی سران طوایف سیستان وبلوچستان با فرمانده انتظامی استان و فرمانده پلیس راه‌های کشور دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در این نشست گفت:شعار هفته ناجا پلیس هوشمند امین مردم است و برای اینکه هوشمند باشیم و این مهم را به حد اعلا برسانیم از تعامل سازنده با مردم و درک متقابل میتوان ظرفیتی بی نظیر را ایجاد کرد که این نشست،  قطعا توسعه بخش این رابطه صمیمی مردم با پلیس خواهد بود.

سردار محمد قنبری افزود: برخورد پلیس با مجرم همچون گذشته با اقتدار و با مردم با رفعت و مهربانی و تکریم خواهد بود.

اوبا اشاره به بالا بودن آمار تصادفات در جاده های استان  گفت: برگزاری چنین  نشست هایی موجب ایجاد تعامل بین پلیس و مردم برای اجرای هرچه بهتر قوانین از جمله قوانیین راهنمایی و رانندگی در استان می شود.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان استان همچنین از کاهش  ۲۵درصد  انتقادات  مردم از  پلیس در استان خبردادو گفت: این نشان از  مردمی بودن پلیس است.

سردار سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راه‌های کشور نیز در مراسم گفت: استان سیستان و بلوچستان ظرفیتی به اسم سران طوایف را دارد که سایر استان‌ها از این نعمت برخوردار نیستند و همراهی سران طوایف و ریش سفیدان میتوانند ترویج دهنده فرهنگ رانندگی با رهنمود هایشان به قومیت‌ها مردم طایفه خود باشند.

انتهای پیام/گ

نشست هم اندیشی سران طوایف سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار