به مناسبت هفته نیروی انتظامی جلسه محفل انس با قرآن با حضور فرماندار نیکشهر، ائمه جمعه و اعضای شورای تامین این شهرستان در مسجد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نیکشهر برگزار شد.

پلیس هوشمند، امین مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار نیکشهر ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: زمانی ما می‌توانیم در یک جامعه از امنیت پایدار سخن به میان آوریم که بتوانیم شاکله اصلی امنیت در ابعاد مختلف آن را در جامعه حفظ کنیم و مردم را از نظر امنیت روانی در سطح مطلوب خود نگه داریم.

او با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه و توجه به رویکرد تعاملی در ایجاد آن افزود: یکی از موضوعات مهمی که ما در تامین امنیت به آن نیاز داریم استفاده از رویکرد تعاملی بین مردم و نیرو‌های انتظامی و توجه به ظرفیت افراد و گروه‌های اجتماعی تاثیر گذار در این مقوله است.

فرماندار نیکشهر بیان کرد: قطعا وقتی ما بتوانیم امنیت را در کنار مردم و ساختار اجتماعی یک جامعه برقرار کنیم شاهد انسجام، امنیت روانی، عزت اجتماعی و حفظ کرامت انسانی خواهیم بود.

او گفت: همه مسائل در یک جامعه باید حول محور امنیت باشد، زیرا که توسعه پایدار در موازات امنیت پایدار قرار دارد.

سرهنگ نوری فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: امنیتی نسبی که ما امروز شاهد آن هستیم مدیون تلاش‌های شبانه روزی پرسنل سخت کوشش نیروی انتظامی است که هرگز اجازه جولان دادن مخلان نظم را نخواهند داد.

لطفیان سرگزی امام جمعه اهل تشیع شهرستان نیکشهر در این جلسه بیان کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، افتخار و سربلندی یک جامعه است و کشوری قوی است که نیروی انتظامی قوی داشته باشد.

مولوی وحیدی فر امام جمعه اهل سنت شهرستان نیکشهر نیز ضمن تشکر از زحمات نیرو‌های انتظامی شهرستان گفت:پرسنل پرتلاش نیرو‌های انتظامی باید الگوی خود را پیشوایان دینی خود قرار دهند و امنیت را حول محور اخلاق و حفظ حرمت انسانی برقرار کنند

در پایان نیز از پرسنل نمونه نیرو‌های انتظامی شهرستان نیکشهر با اهدای لوح سپاس قدر دانی شد.

انتهای پیام/ع

نیروی انتظامی مظهر اقتدار، افتخار و سربلندی یک جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.