جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۷۳ تن مواد مخدر در شش ماهه امسال کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

کشف بیش از ۷۳ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سردار احمد طاهری  جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان   در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: بیش از ۷۳ تن مواد مخدر در شش ماهه امسال کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تمامی این مواد کشف شده به همراه صاحب آن‌ها بوده است و با اقتدار با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

او ادامه داد: در راستای مقابله با مراکز تهیه و توزیع مواد مخدر در استان نیز تا کنون ۴۶ باب پاتوق و منزل در این راستا پلمپ شده است.

طاهری گفت: در زمینه جرائم خشن نیز تا کنون اقدامات بسیار خوبی انجام شده و ۲۱ درصد کاهش داشته است، در زمینه کشف سلاح نیز ۷ درصد رشد داشته ایم که در شش ماهه دوم نیز جدیدت بیشتری در زمینه جمع آوردی سلاح در برنامه خواهیم داشت.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در زمینه مقابله و برخورد با اشرار نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۱ درصدی مفابله با اشرار را داشته ایم.

وی با توجه به قاچاق سوخت در استان نیز گفت: افزایش ۲۷ درصدی در کشفیات سوخت خودرو‌های مجوز دار طرح رزاق مورد تعقیب قرار نمی‌گیرند، ۷ میلیون و۱۱۵ هزار لیتر آمار کشفیات سوخت استان بوده است.

طاهری افزود: در زمینه کشفیات سرقت نیز ۹۱ درصد از آمار سرقت‌ها به کشف منجر شده است.

تشریح برنامه‌های هفته ناجا در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اهم برنامه‌های هفته ناجا در سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

سردار طاهری  گفت:برنامه های هفته ناجای سال ۹۸ با شعار پلیس هوشمند،امین مردم در سطح استان برگزار خواهد شد.

او  افزود:در طول ایام این هفته برنامه های آگاه سازی از فعالیت های گسترده پلیس در استان داریم که هم از طریق رسانه و هم از طریق ویژه برنامه های که مدنظر هس به اطلاع عموم خواهد رسید و هم اجرای برنامه خدماتی در استان جز اولویت های نیروی انتظامی استان خواهد بود.
او با اشاره به اینکه اموزش های نوین درمدارس برای دانش آموزان میتواند نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت در جامعه باشد گفت:دانش اموزان آینده سازان هستند و طی بازخوردی که در برنامه های هفته ناجا در سال های گذشته داشتیم به این نتیجه‌رسیدیم که برنامه های اموزشی متنوع میتواند آگاه سازی فرهنگی امنیتی را از بنیان در جامعه توسعه بخشد.

او با اشاره به این که برخی معاونت ها و یگان های نظامی برنامه های متنوعی را با توجه به حیطه فعالیت خود برگزار میکنند گفت : برنامه های هفته ناجا در سرتاسر استان برگزار میشود.

غبار روبی گلزار شهدا و شرکت در نماز جمعه جز برنامه های روز اول هفته ناجا است

 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار