اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال امید ایران برای اردوی مهرماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی قرار است از ۱۵ مهرماه در تهران آغاز شود که حمید استیلی ۳۵ بازیکن را برای حضور در این اردو انتخاب کرده است.

مهدی نوراللهی، محمد شریفی، امید دره، امیرحسین حسین زاده، طا‌ها شریعتی و ابوالفضل جلالی (سایپا) محمد مسلمی پور و محمد خرم الحسینی (ماشین سازی) ابوالفضل رزاق پور، محمد رضا آزادی و رضا شکاری (تراکتور سازی) امید نورافکن و علی کی خسروی (سپاهان)، معراج اسماعیلی (ذوب آهن)، محمد آقاجانپور و سینا زامهران (شهر خودرو) مهدی قائدی، عارف غلامی، سینا خادم پور و سجاد آقایی (استقلال تهران) محمد خدابنده لو (پیکان) وحید نامداری، سعادت حردانی، عارف آغاسی و امیر حسین با قر پور (فولاد خوزستان)، مهدی عبدی و امیر روستایی (پرسپولیس) رضا جبیره و جعفر سلمانی (صنعت نفت) علی شجاعی و رحمان جعفری (نساجی) یونس دلفی (شارلوا) اسماعیل بابایی (فجر شهید سپاسی) رامین داوودی (استقلال خوزستان) و حبیب فر عباسی (نفت مسجد سلیمان)


بیشتر بخوانید:

حمید استیلی سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران شد

مربیان تیم ملی فوتبال امید ایران مشخص شدند


در این فهرست، مهدی عبدی از پرسپولیس و رحمان جعفری از نساجی به همراه امیرحسین باقر پور از فولاد که در اردوی گذشته حضور نداشتند به اردوی یوز‌ها دعوت شدند.

در این فهرست نام ۴ بازیکن استقلالی (مهدی قائدی، عارف غلامی، سینا خادم پور و سجاد آقایی) و ۲ پرسپولیسی (امیر روستایی و مهدی عبدی) دیده می‌شود.

نکته جالب در این فهرست، نبودن نام اللهیار صیادمنش و مهدی مهدی‌خانی است. این ۲ بازیکن که در ترکیه و کرواسی حضور دارند، در این اردو به تیم ملی دعوت نشدند و این در حالی است که نام یونس دلفی نام دیگر لژیونر کشورمان در این فهرست به چشم می‌خورد.

ملی پوشان امید ایران در گروه سوم این مسابقات با تیم‌های مدعی ازبکستان، کره جنوبی و چین همگروه شده اند و کار بسیار سختی برای شکستن طلسم ۴۴ ساله صعود به المپیک و حضور در توکیو دارند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار