مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: هیچ مشکلی برای تامین نان زواری که از این استان عازم پیاده روی اربعین می‌شوند، نداریم.

خدمات‌رسانی ویژه خبازی‌های مسیر به زوار اربعین حسینیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ماشاالله ارویسی  با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه خبازی‌های مسیر تردد زوار عتبات عالیات در استان کرمانشاه در ایام اربعین، اظهار کرد: هیچ مشکلی برای تامین آرد مورد نیاز واحد‌های خبازی مسیر تردد زوار در استان کرمانشاه نداریم و به هر اندازه که نیاز موکب‌ها و زوار باشد، در استان نان طبخ می‌شود.

او با بیان اینکه هنوز آمار دقیقی از آمار زواری که از استان کرمانشاه عازم عتیات عالیات می‌شوند وجود ندارد، گفت: با این حال برای تامین نان به هر میزان که در روز‌های آینده در استان نیاز باشد سریعا اقدام خواهد شد و کمبود نان برای زوار نخواهیم داشت.

او گفت: ستاد اربعین استان درخواست ۵۰۰ تن آرد برای تامین نان مورد نیاز این موکب‌ها را داده بود که این میزان آرد در اختیار خبازی‌ها قرار گرفته است این استان ۲۱۶۷ واحد خبازی دارد که ۴۸۷ واحد آن آزادپز و بقیه دولتی هستند.

انتهای پیام/ز

تامین ۵۰۰ تن آرد برای تامین نان مورد نیاز  موکب‌های اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.