مدیر کل کانون پرورش استان کرمانشاه گفت: در دومین روز از هفته ملی کودک، مربیان کانون پرورش فکری کرمانشاه با حضور در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست ولیعصر(عج) در شهر کرمانشاه، شادی و لبخند را به آنان هدیه دادند.

کودکانی که میهمان ویژه هفته ملی کودک شدندبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فتاحی مدیر کل کانون پرورش استان کرمانشاه   گفت:  امروز یکشنبه ۱۴ مهرماه ۱۳۹۸ و طی هماهنگی با مسئولان اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، به عنوان یکی از اعضای کارگروه هفته ملی کودک، تعدادی از مربیان کانون پرورش فکری در مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست حاضر شدند و به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی پرداختند.

او بیان کرد: قصه گویی، مسابقه، بازی و سرگرمی  از برنامه های اجراشده بود که با استقبال کودکان روبه رو شد و شور و نشاط خاصی را برای آنان به همراه داشت.


فتاحی بیان کرد: پریسا شیخی و هادی لایقی، دو تن از مربیان پرتلاش و هنرمند مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کرمانشاه، در اجرای این برنامه حضور داشتنددر پایان این برنامه، هدایای فرهنگی از سوی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به کودکان اهدا شد.

او افزود: کودکان بی سرپرست نیاز به حمایت های بیشتر عاطفی دارند و  باید بتوانیم در کنارشان لحظاتی خوش را برای انان رقم بزنیم.

انتهای  پیام/ز



برگزاری ویژه برنامه های هفته کودک

برچسب ها: فرهنگیان ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.