مدیر کل کانون پرورش استان کرمانشاه گفت: کودکان کرمانشاهی ۱۶ مهرماه می‌توانند از اماکن تاریخی به صورت رایگان بازدید کنند.

کودکان کرمانشاهی رایگان از اماکن تاریخی بازدید کنندمهناز فتاحی مدیر کل کانون پرورش استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: کودکان کرمانشاهی 16 مهرماه می توانند از اماکن تاریخی به صورت رایگان بازدید کنند.

او با اشاره به آغاز ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک از امروز گفت: برنامه های این هفته تا 19 مهرماه  با شعار آینده را باید ساخت ادامه دارد .

فتاحی با بیان اینکه فیلم سینمایی"ضربه فنی" برای کودکان و نوجوانان در کرمانشاه اکران می شود گفت: این فیلم که برگزیده چندین جشنواره شده است، در سالن نمایش مراکز دو و چهار کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه اکران می شود.


او افزود: این روز فرصتی است تا به نیازهای کودکان که اسیب پذیر ترین قشر جامعه و هم چنین اینده سازان کشور هستند بیشتر توجه کنیم.

فتاحی ادامه داد: احترام به کودک، یکی از عوامل مهم پرورش شخصیت او به شمار می رود و کودکی که مورد احترام و تجلیل قرار گیرد در اینده نیز  به حقوق دیگران احترا می گذارد.

اوافزود:10هزارکودک ونوجوان عضوکانون های پرورش فکری سراسر استان کرمانشاه هستند.

انتهای  پیام/ز

آغاز برنامه های هفته کودک از امروز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.