مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه گفت: در مراکز کانون به مناسبت هفته ملی کودک در روز ۱۶ مهرماه ۱۳۹۸ عضویت رایگان است.

عضویت رایگان در مراکز کانون سراسر استان کرمانشاهمهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: به مناسبت هفته ملی کودک و در روز ۱۶ مهرماه ۱۳۹۸، عضویت در کلیه مراکز کانون در سراسر استان کرمانشاه رایگان است.

او گفت: با توجه به برنامه های متنوعی که برای کودکان در این روز در نظر گرفته شده است با هدف تشویق این عزیزان برای حضور  بیشتر آنان در برنامه های فرهنگی و پرورش روح و فکر اینده سازان کشور عضویت رایگان انجام می شود تا خانواده های فرصتی برای ثبت نام فررزندانشان در کانون داشته باشند.

فتاحی  بیان کرد: این روز مختص به کودکان است و سعی شده برنامه هایی اجرا شود که متناسب با روحیه کودکانه و موجب شادی و نشاط آنان گردد و با راه اندازی کاروان ها در مناطق محروم این نشاط را به میان کودکان کم برخوردار ببریم.

او گفت: هفته ملی کودک، طی روز ۱۳ تا ۱۹ مهرماه ۱۳۹۸ و با برپایی برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در کلیه مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار می شود.

انتهای  پیام/ز

 

برنامه ریزی  برای هفته  کودک در استان کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.