در قسمت پایانی از سلسه گزارش‌ها درباره یوفوها، به روایت ماجرایی از تعقیب‌‎وگریز بیگانگان فضایی در تهران می‌پردازیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در قسمت نخست از «سلسله گزارشها درباره یوفوها»  به بازتاب خبر تأیید واقعی‌بودن فیلم‌ها و تصاویر منتشرشده درباره پرنده‌های ناشناس پرداخته شد که دهه‌ها با توجیهات مختلف تلاش می‌شد صحت آنها محل تردید و شک قرار گیرد. در قسمت دوم درباره پروژه محرمانه ارتش آمریکا در خصوص اشیا پرنده ناشناس گفته شد. در بخش سوم نیز ماجرای مشهور و شنیدنی رازول و منطقه فوق سری ۵۱ در ایالت نوادا مورد بحث قرار گرفت. 

در قسمت چهارم از این سری، ادعای دیدار آیزنهاور با بیگانگان فرازمینی و امضای توافقنامه ای میان او و فرازمینی ها بررسی شد. حالا در قسمت پنچم و پایانی از این سلسله گزارش، به روایتی عجیب از تعقیب و گریز یوفوها در پایتخت کشورمان، تهران خواهیم پرداخت.

ماجرای تعقیب و گریز یوفو‌ها در ایران!
یکی از موارد تعقیب و گریز یوفو‌ها در تهران به اواخر تابستان سال ۱۳۵۵ شمسی برمی‌گردد. در تاریخ ۲۸ شهریور سال ۱۳۵۵ (مطابق با ۱۹ سپتامبر ۱۹۷۶) ساعت ده و نیم شب مردم در تماس با نیروی هوایی ارتش، خبر از رویت شی پرنده در افق شمالیِ تهران در منطقه شمیران دادند. در آن زمان حسین پیروزی، مسئول وقت برج مراقبت فرودگاه مهرآباد تهران بود. در ادامه وقایع آن شب را از زبان وی می‌خوانید:

«ساعت ۱۱-۱۰ شب بود که یک خانم زنگ زد و گفت با مسئول برج کار دارم. بعد از اینکه من گوشی را برداشتم، گفت یک چیزی در آسمان بالای خانه اش ایستاده که مثل موتور ماشین، چهار پره و هشت پره می‌شود. گفتم خانه شما کجاست؟ گفت در جاده شمیران در انتهای خیابان شریعتی. گفتم ما در شمال شرق تهران پروازی نداریم، اگر باز هم مزاحمتی ایجاد شد به من زنگ بزنید. یک ساعت بعد یک خانم دیگر زنگ زد و گفت در آسمان همان حوالی چیز مشکوکی می‌بیند، اما ماجرا به همین جا ختم نشد، چون چند دقیقه بعد، یک آقا و بعد یک خانم دیگر هم از همان حوالی شرق تهران خبر دادند. وقتی تعداد تماس‌ها زیاد شد. من شک کردم که نکند واقعا خبری باشد. بالاخره این همه آدم که بی دلیل زنگ نمی‌زنند.»

وی در ادامه گفت: «حتی یادم می‌آید از یکی از آن‌ها پرسیدم چرا به پلیس زنگ نزدید و شماره اینجا را گرفتید؟ و آن خانم در جواب گفت برادرش خلبان است و به او گفته مسئولیت هر چیزی که در آسمان پرواز می‌کند، برعهده برج مراقبت فرودگاه است. جواب آن خانم بود که من را به شک فرو برد، شاید واقعاً آن‌ها حق داشتند. دوربین را برداشتم و به بالکن رفتم و آن وقت بود که شی نورانی را در آسمان دیدم و در همان نگاه اول فهمیدم که نمی‌تواتد هواپیما باشد.»

پیروزی آن شی را اینطور توصیف کرد: «نورش مثل لامپ فلورسنت بود. وسط آن نور قرمز چشمک می‌زد و دو طرف آن نور آبی دیده می‌شد. رنگ آبی آن بسیار خیره کننده بود. در همان حالی که نگاهش می‌کردم شبیه به ماهی حلوایی به رنگ سرخ آتشی شد. بعد هم به شکل‌های مختلف مثل ستاره دریایی و یا دایره و با رنگ‌های نارنجی، زرد، سبز و بنفش دیده شد. یک لحظه بعد هم ناپدید شد که ناگهان متوجه شدم از شمال تهران به طرف جنوبی‌ترین نقطه تهران رفته است. آنقدر به سرعت جا به جا می‌شد که نمی‌توانستیم حرکت آن را ببینیم. به طوری که در ابتدا به همراه همکارانم فکر کردیم که دو یا سه جسم هستند. اما بعد متوجه شدیم یک جسم بزرگ و سریع است. مدتی بعد روی کوه‌های بی بی شهربانو ثابت ایستاد. از فرودگاه مهرآباد که من نگاه می‌کردم تقریبا شمال شرق تهران بود، اما آن چنان نورش زیاد بود که تشخیص اندازه دقیق آن غیرممکن می‌شد. مثل ماشینی که با نور بالا از رو به رو می‌آید و در ابتدا نمی‌توان اندازه آن را تشخیص داد. با اینکه ارتفاعش مدام تغییر می‌کرد، ولی فکر می‌کنم طولش ۲۰ متر بود.»

پس از این رخداد، با به صدا در آمدن آلارم وضعیت هشدار، خلبانان شیفت پایگاه هوایی نوژه همدان آماده عملیات شدند. اما دستوری که صادر شد برخلاف تصور آن‌ها بود. ابتدا آن‌ها فکر می‌کردند باید راهی مرز‌های ایران شوند، اما دستور داده شد تا سریعا خود را به تهران برسانند.

 خلبانان ایرانی نخستین مشاهدات خود را اینگونه توصیف کردند: «ابتدا این شی پرنده به شکل یک چتر قرمز به نظر می‌رسید، اما بعد به شکل یک هواپیمای جنگی که چراغ‌های آبی و زرد و نارنجی داشت تغییر شکل داد.»

این در حالی بود که در همان شب دو هواپیمای خطوط هوایی "لوفت هانزا" و "ایر فرانس" نیز فرکانس عجیب اضطراری را دریافت کرده بودند، اما موفق به مشاهده شی ناشناس نشدند. در ادامه ماجرا، ناگهان شی پرنده ناشناس خود را به بالای جنگنده یکی از خلبانان رساند و ارتباط رادیویی اش را با برج مراقبت قطع کرد. به گفته این خلبان شی ناشناس تمام سیستم دفاعی جنگنده را از کار انداخته بود و این شرایط حدود ۵ دقیقه به طول انجامید. بعد از برقراری ارتباط مجدد، برج پایگاه از خلبان خواست تا بلافاصله به پایگاه برگردد.

سپس جنگنده دوم ارتش وارد عملیات می‌شود. مشابه داستان خلبان اول برای خلبان دوم نیز رخ می‌دهد. در لحظه‌ای که وی در رویارویی با این شی درخشان تصمیم می‌گیرد در بالای باغ‌های کرج به آن شلیک کند ناگهان تمام پنل تسلیحات هواپیما خاموش می‌شود. سپس خلبان گزارش داد که از این شی ناشناس یک شی نورانی دیگر خارج شده و اندازه آن حدود ۳ برابر قرص ماه است. بعد از گذشت چند ثانیه دوباره شی دوم به داخل شی نخست باز می‌گردد. جالب اینکه تمام این اتفاقات در آسمان می‌افتد.

بعد از اینکه خلبان تصمیم می‌گیرد یکبار دیگر خود را به نزدیک این شی برساند مشاهده می‌کند که دوباره شی دوم از شی نخست جدا شده و روی زمین نشسته است. وی محل تقریبی فرود شی درخشان دوم را در حدود ۵ کیلومتری پالایشگاه جنوب تهران اعلام می‌کند. در ادامه به خلبان دستور داده می‌شود که خود را به نزدیکی جسم دوم برساند که وی موفق به این کار نمی‌شود و اعلام می‌کند که در فاصله حدود ۱۶ کیلومتری تمام سیستم‌های جنگنده قطع می‌شود و شروع به لرزش شدید می‌کند.

وی در توصیف این شی درخشان گفت: «این شی درخشان به شکل یک الماس با اضلاع درخشان به نظر می‌رسید. من این شی را در موقعیت ساعت ۱۲ قرار دادم و به سمت آن حرکت کردم. اما این شی در یک لحظه از ساعت ۱۲ به ۲ تغییر مکان داد. آن هم فقط در یک لحظه.»

هر دو خلبان عنوان کردند که هرگز متوجه نشدند که چگونه آن شی پرنده ناشناس درخشان ناپدید شد.

در این خصوص مستندی با نام "تهران در ساعت ۲۳" از سوی گروه دانش شبکه دوم سیما ساخته شد که در ادامه می‌توانید تماشا کنید. 

پس از این رخداد، در نشریه‌ای که در سرویس امنیتی نیروی هوایی آمریکا هر سه ماه یکبار در آن زمان منتشر می‌شد، این مسئله با عنوان «محرمانه» (Confidential) بازتاب یافت.

در ابتدای این مقاله که در سه ماهانه سرویس امنیتی نیروی هوایی آمریکا با عنوان «اکنون شما آن را می‌بینید، حالا شما آن را نمی‌بینید»، آمده است: برخی اوقات هر خلبانی در شغل خود انتظار دارد تا با حادثه‌ای عجیب و غیرعادی روبرو شود؛ حادثه‌ای که به اندازه کافی و یا بطور کامل با تحقیقات منطقی و یا ثانویه قابل توضیح نباشد. مقاله پیش رو بخشی از گزارشی که بوسیله دو خدمه فانتوم اف-۴ ارتش ایران در اواخر ۱۹۷۶ گزارش شده است را روایت می کند.

روایتی واقعی از تعقیب و گریز یوفوها در تهران

روایتی واقعی از تعقیب و گریز یوفوها در تهران

روایتی واقعی از تعقیب و گریز یوفوها در تهران

در سالهای اخیر نیز گزارشهای بسیاری از مشاهده اشیای پرنده ناشناس در اقصی نقاط جهان، از جمله ایران به ثبت رسیده است. حال با وجود این اسناد، باید منتظر ماند و دید آیا تأیید صحت فیلم‌های منتشر شده از یوفو‌ها از سوی نیروی دریایی آمریکا، سرانجام پرده از راز بزرگ این بیگانگان فضایی برخواهد داشت و آیا دولت آمریکا سرانجام اسناد خود را در این خصوص منتشر خواهد کرد یا خیر.

ترجمه و تنظیم: محمد حسن خلیلی

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار علمی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
۳?️۳«»۳۱۳
۲۳:۱۷ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
شروع توسط نیکوتسلا، ساخت آلمان نازی(دای گلوک یا همون ناقوس آلمان) و در ادامه تکمیل کننده و مهار کننده و تکمیل این پرندهای زیبا توسط آمریکا و بعداز اینکه تکنولوژی و سیستم مهار پلاسما تکمیل شد از سال۲۰۰۰ به بعد تکنولوژی ساخت این پرندها در اختیار کشورهای پیشرفته و سپس در اختیار ایران و....قرار گرفت، شما تشریف ببرین سمت کویر پرندک و بیدگنه و ....ورامین و یا کویر سمنان و شاهرود زردآبیه سکوپرتاب و...شب بمحضی که بخواین نزدیک سایتهای امنیتی بشین این پرندهای زیبا با اون سرعت بالا و با اون پرژکتورهایی که تا چندین کیلومتر رو مثه روز روشن میکنه و....برا رصد میان سمتتون که بمحضی نزدیک شدن تمام وسایل ارتباطی شما دچار پارازیت و....میشه و....??حسش نیست بیشتر توضیح بدم فقط این پهپادها که شما بهش میگین یوفو تکنولوژیش برمیگرده به زمان تسلا و بعدش هیتلر کل داستان همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
سازمان هوافضای روسیه دو هفته پیش اعلام کرد :
که سفر به ماه دروغ بوده و آمریکا هرگز چنین سفری نداشته است
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۲:۵۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
فکر می‌کنید مگر آمریکا خره یا مغز خر خورده که بخواد یک کشور اسلامی به جنگنده های F14 و 300 فروند جنگنده F16 و بیشترین تعداد فانتوم مجهز باشه؟ که دو روز دیگه این همه تسلیحات بر علیه خود آمریکا استفاده شود؟
پهلوی ملعون جزوی از سازمان نجس فراماسون ها و رسیدن به اهداف آن ها بود
شرط آمریکایی ها برای حمایت از پهلوی این بود که شبهه فرقه انحرافی باطل رائلیسم در ایران شروع و گسترش یابد
و بعد پهلوی ملعون مردم را به پرستش جدید ترین بت های دروغین آلوده سازد برای همین این فیلم سازی جعلی دروغین انجام شد

که با انقلاب مقدس اسلامی سال 57 تمام برنامه ریزی غربی های کفار سکولار بهم خورد و کافران فراماسون شکست خوردند
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۹:۳۱ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
خدابیامرز پدرم سوگندمیخورد قبل از شهریور بیست،توی صحرا شی شبیه پشقاب دراسمان میبینه که نمیخوام کل جریانشو اینجا تعریف کنم چون مشخصه اصلا اعتقادی به موجودات فضایی ندارین،فقط اینوبگم که دارای نوری بنفش یا آبی براق بوده .وباسرعت نور غیب میشه،جالب اینجاست که شهریو1320اصلا چنین تکنولوژی نبوده،خدابیامورز پدرم چون خودش نظامی بود تعریف میکرد میگفت ارتش انگلستان والمان وروسیه خیلی جاها توپخانهاشونو با قاطروالاغ اونوقتها جابجا میکردن،بعدش پدرم خیلی آدم جدی بود واز خرافه ودروغ متنفربود.همین واسه من کافیه که وجود دارن
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ
۱۴:۳۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
خدابیامرزپدربزرگ من جزو ارتش بوده و همیشه هم آماده باش
سوگند می‌خورد تو عمرش این چیزایی که تو ادعا داری دیدی هیچ وقت ندیده از شمال تا جنوب کشور هم همیشه مأموریت داشته
پس کمتر چرت و پرت بهم بباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
خب معلوم دروغ و چرند هستش دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
خب معلوم دروغ و چرند هستش دیگه
Iran (Islamic Republic of)
عطار
۲۱:۴۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
صرفنظر از سقم یا صحت خبر: به این نکته توجه کنید:
انکسار نور در جو غیرمتجانس (رطوبت همسان نداره) باعث پدیده طبیعی اما جالب وخطای دید بشود.
که منبع نور (لامپ ها یا نور ماه یا خورشید یا ...) به چند نور منکسر وتکثیر میشه وبا رنگهای شگفت انگیز.
وتحرک بیننده یا تغییردر حرکت هوا ؛ منجر بر تغییر شکل ومکان وتعداد انعکاسات وحرکات فوری و در یه لحظه متلاشی میشن.
شبیه جلوهای بصری در فلمهای تخیلی.
واین پدیده که بارها شاهدش بودم و همچنین عکاسان وفلمبرداران، مخصوصا بعد از گرفتن عکس وفلم میبینن وباعث دهشت میشه.
Iran (Islamic Republic of)
سینا ابویی مهریزی
۲۳:۱۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
ولی قطعا انکسار نور در جو غیر نا متجانس باعث از کار افتادن سیستم تسلیحاتی هواپیمای جنگنده نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
جنگنده اف4 قدیمی 50 تا مشکل داشت
Iran (Islamic Republic of)
._.
۱۸:۳۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
سلام
ببخشید من شهرستان زندگی میکنم چند وقت پیش با مادرم توی راه بودیم که یه نور بزرگ از سمتی که هیچوقت ستاره ای به اون بزرگی اون سمتا نبود دیدیم
بقدری برامون عجیب بود تا چند دقیقه واستادسم و بهش نگاه کردیم
و بعد رفتیم و دوباره موقع برگشتن اون نور دیگه تو آسمون نبود :/ حتی الان هم نیست فقط همون شب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
اگر دروغ نگفتی و توهمی نیستی
درباره بلوبیم تحقیق کن هولوگرام سازی مجازی 3 بعدی به شکل حقیقت
متاسفانه این فناوری آلوده در اختیار ناسا هستش
France
ناشناس
۰۲:۰۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
سلام دوروز میشه سمته ورامین چند شیعه پرنده دیده میشه که میچرخن کسی می دونه چی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
شیعه پرنده؟؟ سمته!!!!
انصافا چه قدر تلاش کردی زبان فارسی یاد بگیری؟
ای مفسد شیاد بدبخت، از مترجم گوگل هم که استفاده میکنی حداقل یه بررسی کن درست باشه.
طرف ورامین هیچ خبری نیست. فقط اینجا تمرین نظامی و نمایش رژه پهپاد های جنگی انجام میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
اون موقع ایران زیر سلطه آمریکا بود.
شاید قصدی از این دروغسازی داشتن.
دقیقا چرا از همون موقع دیگه هیچی دیده نشد؟؟
نکته عجیب تر اینکه فقط تو آمریکا اتفاق میفته.
حتی با وجود زیاد شدن رادار ها و فناوری های نوین.
اگر از ما پیشرفته تر هستن چرا میترسن خودشون رو نشون بدن؟؟
چون اصلا فضایی ها وجود ندارن و همش عین روز روشن مشخصه که دروغه.
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۳:۴۸ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
2 دقیقه به پیام شما فکر کردم دیدم حق با شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
این داستان خیالی مشکلات زیادی داشت.
که دروغ بودن اون رو مشخص میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
میگم این پرویز جعفری اگر یک درصد راست گفته و برج مراقبت با آمریکا هماهنگ نکرده.
چرا از یه جنگنده بهتر و فرودگاه نزدیک تر استفاده نکردن؟؟
چرا؟
اصلا اون دوربین ها از کجا اومد که فیلم گرفت؟؟همین نشون میده که قشنگ ساختگیه.
یه نکته دیگه اگر برج مراقب سیگنالش قطع شد چجوری باز تونست صحبت کنه؟؟
همش دروغه
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۰۰:۴۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
جناب شرلوک هلمز، بنده چون خودم یکبار در آسمان دیدم و درباره اینگونه مسائل و بویژه این رخداد در سال ۵۵ در کشور خودمون مطالعه داشتم لازم دیدم که چند نکته رو خدمتتون عرض کنم. یک اینکه آشکار ترین بخش ماجرا اینه که این ویدیوهایی که شما میبینید بازسازی هستن ، دوست گرامی در لحظه اون رخداد شگفت انگیز گروه فیلمبرداری آماده نبوده تا برای ما فیلم مستند بسازه و گوشی هم نبوده تا فیلم بگیرن، هر چند که اگر گوشی هم باشه آدم تا چند لحظه قفله مانند چیزی که برای خودم پیش آمد. دوم اینکه در اون تاریخ جنگنده های تامکت هنوز عملیاتی نشده بودند و فقط فانتوم و تایگر عملیاتی بودند که فانتوم هم جزو جنگنده های برتر آن تاریخ بوده. سوم اینکه در آن سالها هر شب یک پایگاه هوایی مسئولیت اسکرامبل را بر عهده داشته است و آن شب هم پایگاه شاهرخی یا همان نوژه کنونی وضعیت آماده برای اسکرامبل رو عهده دار بوده.چهارم اینکه هنگامیکه خفاش یک یا همان خلبان عزیزخانی در سمت و سوی شرق کشور در پرواز بوده و شاهد دور شدن بشقاب پرنده بوده به سمت تهران برمیگرده و در هنگام برگشت به تهران از آنجاکه سرعت پرواز هواگردهای یوفو تا عدد غیر قابل دستیابی برلی بشر یعنی ۱۳۱ ماخ دارد و نوع پروازش پیمایشی نیست بلکه جهشی است در آنی روی جنگنده قرار میگیرد و باعث اختلال در سامانه های ناوبری ، دفاعی و ارتباطات رادیویی و فرکانسی میشود و بمدت پنج دقیقه ارتباط رادیویی با برج از بین میرود و هنگامیکه از روی جنگنده کنار میرود دوباره ارتباط رادیویی با برج برقرار میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
اولن اون زمان فرودگاه مهراباد به هواپیما جنگی مجهز نبود دومن زیر هواپیما ها دوربین هایی هست که اگر در پرواز اتفاقی رخ داد مشاهده کنند و تحقیق کنند دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
تازه اون سال اف ۴ بهترین جنگنده ایران بود چند ماه بعد اف ۱۴ اومد و بهترین هواپیما ایران شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
چی باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
داستان خیالیش زیاد جالب نبود
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۰۹:۰۳ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
آمریکا میگه ...ما نمیدونم اون شی که مردم میبینن چی هست...خوب راست میگه...مردم در سراسر دنیا چیزهایی رو میبینن که واقعا نمیدونیم چین....
اما وجود دارن....

من باور دارم که وجود دارن اونا ۲ گروهن عده ایی حافظ منافع زمین و انسان و عده ایی هم نه .خواستار ضربه زدن به زمین و نابودی ان...

من خودم و اکثر اطرافیانم به چشم اونارو دیدیم اما نمیدونیم ماهیت اونا چیه...اما با توجه به اتفاقاتی که افتاده میشه اونحور اثبات کرد که یک گروه از اونا نمیخوان زمین نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
موجودات فضایی روی زمینن مدرکم دارم یه روز داشتم با دوستام بازی میکردم دیدم و به دوستامم نشون دادم اونا هم دیدن ترسیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خب مشخص شد همش دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
همه این داستان یوفو دروغه
Iran (Islamic Republic of)
علی.ق.الف
۱۸:۲۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
با عرض سلام .
ما اون موقع اف 14 تامکت داشتیم .همیشه برام سواله که چرا حداقل یک فروندشون برای تمرین رهگیری هم که شده اسکرامبل نکرد .
ممکنه گفته بشه بخاطر قیمت و ارزش استراتژیک و بودن در پایگاه اصفهان ... اولا در اواسط جنگ اف 14 ها بدلیل اززش و... اتفاقات مهم در نوار مرزی گستره بود نه در عمق . ثانیا اگه قرار باشه از آسیب دیدن اف 14 هامون بترسیم که دلیل خریدشون منتفیه .اون اشیاء یا دوست بودند یا توهم و یا دشمن .در حالت دشمن عقلانی نیست از نیروی براتر استفاده نشه .اونم بضورت رهگیر و شکار از دور .چرا وقتی فاتومها کم آوردن فرماندهی ستاد عملیات دستر ادامه یا قطع و ادامه با اف 14 رو نداد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
اف ۱۴ بود ولی همدان نزدیک تر بود به تهران اصفهان دور تر است پایگاه اصفهان جنوب اصفهان است ولی پایگاه همدان شرقی ترین نقطه همدان است
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۲۱:۲۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
این داستان یوفو در تهران کاملا و کاملا دروغه الان هم اثبات میکنم با مدرک
1-در داستان گفته می شود هواپیما از پایگاه نوژه میاد تا بزنتش
2-پایگاه نوژه هم اونزمان و هم الان فقط جنگنده اف4 داره البته به تعداد زیاد
3-خب گرفتی مارو خود پایگاه یکم مهراباد تهران هم جنگنده اف4 داره مگه مخشون عیب کرده از اونسر کشور بیارن
4-اگه هم میخواستن از جای دیگه بیاد باید از پایگاه اصفهان می امد که هواپیمای خیلی بهتری داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
بعدش هم بعد اتفاق از تهران برای اینکه دیگر شی ناشناسی نباشد یک اف۴ بلند شد
Iran (Islamic Republic of)
بهراد
۲۲:۰۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام من چند شب پیش داشتم تو تلگرام میچرخیدم ساعت 4 صبح بود که یه نور خیلی زیادی کل سبزدشت ورداشت و سریع خاموش شد و به سمت کار خونه نزدیک خونه ما رفت ولی داخلش نرفت کنارش نشست و سریع دوباره بلند شد امد سمت من بعد سری از من دور شد الان من باید این موضوع رو به کی اطلاع بدم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
از سازمان سیا هیچی بعید نیست شاید کار امریکا باشه احتمال داره چون تازه برخی از اسناد را داره او می ده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۵ دی ۱۳۹۹
پس روی کوه نشست چیشد به آن کوه رفتنددیدن کردن
Iran (Islamic Republic of)
یه گمنام
۲۲:۱۲ ۱۰ دی ۱۳۹۹
بابا شما فکر کردین یوفو چیه!!
خیلی چیز عجیب شاخیه
شما فقط کافیه یه موتور پیشران پلاسما داشته باشی و اینو روی هر چیزی نصب کنی تا دقیقا بشه عین یوفو
دلیل گرد بودنش هم یه اصل فیزیک!
چون قدرت پیشران این جسم پلاسما‌س چرخشی توی اون جسم به وجود میاره و شکل دایره بهترین شکل هندسی برای خنثی کردن این نیروعه!
از کار افتادن دستگاه های الکتریکی و حتی نیروی جاذبه غیر مستقیم که اکثرا توی فیلم های تخیلی دیدم توی قدرت پلاسما می‌گنجه

برید یکم درمورد پلاسما تحقیق کنید
Iran (Islamic Republic of)
I want to believe
۱۸:۳۶ ۰۸ دی ۱۳۹۹
اگه ما اشرف مخلوقات نیستیم....
اونا چجور تونستن UFO بسازن!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
یوفو دروغه
Iran (Islamic Republic of)
غریبه
۲۱:۱۸ ۰۶ دی ۱۳۹۹
خوشم میاد همه توی عمرشون یه دونه سفینه فضایی دیدن
Iran (Islamic Republic of)
ساجدی
۱۵:۱۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
وجود شهاب سنگها یا بعضی موارد مشکوک که بعضی وقتها در آسمان دیده میشود غیر از آن یوفوهای یا مثلث برمودای مسخره وساختگی است
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۰۷:۰۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
من از بچگی مطمئن بودم وجود دارع.دوسال پیش رفته بودم پشت بوم یهو دیدم ی چیز عحیب چند متر بالاتر از ساختمونه روبرومونه ینی فاصلش خیلی بود.شکل دایره بود و 6تا چراغ چشمک زن داشت ک منظم رنگاش عوۻ میشد.سرعتشم اروم بود.من سریع خواهرمو صدا زدم اونم اومد دید.اولش چن دقیقه ثابت مونده بود بعد یهو شروع کرد به حرکت و پشت ساختمون محو شد.واقعا خیلی جالب بود .هنوزم میرم پشت بوم و ب اسمون نگاه میکنم تا بازم ببینیم .از دورنم ایمان دارم یپک بالاخره دوباره میبینم. یروزی...باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
هومن
۲۱:۵۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
به احتمال زیاد TR-3 بلک مانتا بوده یا مدل a یا مدلb بوده ولی فکر کنمTR3-b بوده که در همان سال ها ساخته شد موتور این هواپیما میتونه نیروی قدرتمند الکترومغناطیسی تولید کند که باعث از کار افتادن جنگنده شد حداکثر سرعت این هواپیما حدود150000 تا200000 هزار کلیومتر در ساعت است که با این سرعت میشه راحت به ماه رفت و برگشت ولی خب فکر نکنم راکتورش تا دو ساعت کار کنه برای پرواز کوتاه مدت ساخته شده به هر حال رکتورش خیلی قویه و میتونه نیروی پیشران چنتا ناو هواپیما بر را تامین کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین معروف به amintk1998
۰۷:۲۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام به همه دوستان من امین هستم و میخوام بگم که من سال1391رویه بالکن خونمون با پسرعمم داشتیم حرف میزدیم و به بیرون منظره نگاه میکردیم ساعت 9شب بود که جفتمون باهم به آسمون اشاره کردیم و دسپاچه شدیم از تعجب و شگفتی یادمون رفت دوربین بیارین فیلم بگیریم چون خیلی برامون عجیب بود شبیه قوطی کبریت بود بدنه اش رنگ سیاه و خاکستری داشت 6تا موتور آبی پشتش بود 3تابالا و3تاش پایین اون موتوراش بود ساختار ظاهری اون خیلی دقیق و منظم بود معلوم بود دست بشر ساخته نشده بود چون اندازش اندازه یه آپارتمان شاید120متر یا بیشتر باشه جایه عجیبش سرعت خیلی کمش بود که اقد یواش حرکت میکرد فقد نگاهش میکردیم و از تماشاش سیرنمیشدیم تا یک دفعه به رنگ آسمون دراومد و کمرنک شدو ناپدید شد.بجز اون6تاموتورآبی رنگش یه دوتا چراغ زردخیلی کمرنگ دوطرفش بود که با نظم عجیبی چشمک میزد وخاموش میشد و دوباره چشمک میزد
....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
کسی که چیزی رو یهو میبینه به هیچ وجه این همه جزئیات یادش نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
فقط لطفا بفرمائید چطور میشود با مسئول برج مراقبت صحبت کرد؟شماره تماس ایشان کجا موجود هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آقا همه ی اینا واقعیت هستن حتی توی جنگ جهانی دوم موجودات فرا زمینی به کره ی زمین سیگنال فرستادن . اگر موجودات فضایی از ما پیشرفته ترین و می تونن یه چیز بزرگ درست کنن ولی ما انسان ها از همه موجودات قوی تر هستین از جن و موجودات فرا زمینی ارزشمون زیاده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی روزدار
۰۶:۰۴ ۲۸ تير ۱۳۹۹
اونا که شماها میگین یوفو ها با سرعت نور حرکت میکنن و در ضمن فعالیت اونا هم مث سرعت نور هس ... ولی مایی ها نمیتونیم دو متر جارو تقسیم کنیم اونا میدونن مایی ها یه ولدزاده هستیم نمیخوان ارتباط برقرار کنن .... و اما برسیم اصل مطلب انسان از اون اول خواستار های زیادی داره اگه دستش به اونا برسه یوفو ها هم منفعت طلبی میکنه یا سو استفاده ..... ما هر موقعه بخواییم دوست انتخاب کنیم بهتر از خودمون رو میخواییم انتخاب کنیم برای رفاقت ویا شریک بودن ویا خیلی چیزایی دیگه اونا برای چی مارو انتخاب کنن؟ من میخ کردم خیلی وقته میخونمشون تقریبا ۵ یا۷ ساله ولی اونا هیچ وقت با ما رفاقتی نخواهند کرد تا اندازه ی که یک سفینه ی یا چیزی که تو فضا سخن بزرگش باشه بسازیم .... ولی مایی ها بازم نمیتونیم تصمیم بگیرم کی بره یا کدام کشور یا کدام گردن کلفت نما.... اونا اگه بخوان ماده خاص زمین رو بردارن نیاز به گفتناش نیس چون گردن کلفتن .. خلاصه و محلی گفتم ..ببخشید سردردتون دادیم یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۶ تير ۱۳۹۹
3احتمال وجود داره اینکه ما یا ازمایشی باشیم و داریم تست میشیم یا چیز کمک یابی هستیم ومهم تر از همه شاید دولت ها مارو سرکار گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
یو فو ها وجود دارن من تو ی محلمون که دراستان فارس مرودشت منطقه کامفیروز هست زندگی میکردم یک شب که با خانواده درحال رفتن به خانه اقوام بودیم یک شی بزرگ از بالای سرمون باسرعتی سرسام اور رد شد و به کوه برخورد کرد ما به کوه رفتیم اما ارتش وسپاه اجازه ورورد نمیدادن واز دور معلوم بود که یک سفینه بود اما دولت ایران به مرد روستا گفت که این یک ازمایش هوایی مشترک بین ایران وروسیه بود اما ما که این ماجرارواز نزدیک دیده بودیم باور نکردیم و به هرکس که گفتیم هم باور نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۶ تير ۱۳۹۹
ی راهنمایی میکنم برو مستند در مورد بشقاب پرنده از امید دانا رو ببین تا متوجه بشی چی بود
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۰:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۹
واقعا نمی‌فهمم که بعضی‌ها چرا فکر میکنن این چیز ها دروغ هست ببینین برین تو اینترنت سرچ کنین ویدیو جدید ناسا بعد یه چیزی میاد اونو نگاه کنین بعد میفهمیم که تو این دنیا ما هیچی نیستیم و قطعا به جز ما فرا زمینی ها هم وجود دارند و همچنین یه نکته دیگه اینکه ما اگه تا الان به این تکنولوژی و اصلا به این که تا الان زنده ایم به خاطر فرا زمینی هاست توی شبکه منو تو هم یه مستندی همیشه پخش می‌کنه در باره فضایی ها بعد برین اونو نگاه کنین تا بفهمیم من چی میگم بای
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۰۷ ۲۴ تير ۱۳۹۹
یکی از رییس جمهورهای سابق روسیه گفت:یکبار برای همیشه اعلام میکنم این موجودات در بین ما زندگی میکنن ولی این موضوع از مردم مخفی میکنیم تا دچار ترس و هراس نشن
Iran (Islamic Republic of)
فررری
۱۸:۵۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
جالب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
دنیا
۱۱:۰۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
از نظر من که واقعیه چون یبار داشتم از خونه مادربمادربزرگم میبودم که توی راه انگار یه چیز سفید رنگ روشن با سرعت انگار اومد پایین منم اولش تعجب کردم چون فکر می کردم خیالاتی شدم اما وقتی یکم دقیق تر به آسمون نگاه کردم فهمیدم یه چیز خیلی پر رنگ ، به رنگ سفید دیدم که اون بالا در حال حرکت هستش خودمم گفتم امکان نداره اما وقتی ماشین ایستاد فهمیدم اون چیز درحال حرکت هستش و از اون موقع بود که باورش کردم
United States of America
Melis
۱۲:۴۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اینای ک میان نظر میدنو میگن وجود نداره اگه راس میگین چرا میاین همچین سایتای خب شک ندارین دیگ چرا پی گیر میشین خودتون هنوز تو تردید بسر میبرین ک آیا واقعا هستن یا نه بعد هی کامنت میزارین ک کار آمریکاو روسیه و ایران خودشه. شما آسمون رو نه یه نگاه ب زمین بندازین آیا از تمام نقاط کره زمین باخبر هستین هنوز جاهای تو سیاره ما هست ک اصن کشف نشدن بعد میخاین بگین تو آسمونی به این بزرگی یه موجود دیگ نمیتونه باشه. اونای ک میگن چرته سواد و اطلاعات کافی رو ندارن یه روز این معما هم حل و آشکار میشه بعد به خودتون میخندین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
آروین
۱۹:۱۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من الان نزدیک 20 سالم ولی من تو 9 ساله گی من ی چیز خیلی عجیب دیدم که این سفینه فضایی رد شد دقيق ندیدم بخدا ولی خيلي عجیب بود ساعت 2 ولی انگار زیاد دور بود دیده میشود ولی دور بود نگار ولی عجیب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام دوستان,همیشه چیزایی وجود دارن که ناشناخته هستن,ما حتی به خودمونم که نگاه کنیم,هنوز توی بدنمون نقاطی وجود داره که شاید کارکرد اصلیش برامون ناشناخته باشه,و مطمئنا اگه یه روزی یه میکروسکوپ قویتر ساخته بشه,ذرات ناشناخته ی جدیدی توی بدنمون کشف میشن,حالا فقط کافیه یه نگاه به آسمون بندازیم و اونو با بدن کوچیک و ناچیز خودمون مقایسش کنیم,اونوقت به این نتیجه میرسیم که وجودِ ناشناخته ها کاملا منطقیه و دیگه لازم نیست سراغ داستانای کلیشه ای(تکنولوژی آمریکایی و اروپایی,قدرت پنهان دشمن و...)بریم,اونا وجود دارن,چه ما قبول کنیم,چه نکنیم,و مطمئنا بعد از ظهورِ امامِ عصر,همه انگشت به دهان میمونن,از آدم عادی گرفته تا یه دانشمندِ مدعی....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
داستان تخیلی زیبایی بود به خصوص زمانی که به اندازه سه برابر قرص ماه دراومد داستان های جن و پری رو تداعی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۳:۵۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
دوست عزیز شما با مفهومی به اسم پرسپکتیو آشنایی؟ ماه که تو آسمونه یکم از خورشید کوچیکتره ولی خورشید در ابعاد واقعی چند برابر ماهه؟ کسایی که کورکورانه و با لجاجت به چیزی نگاه میکنن هم این حرف شما رو میزنن
موضوع حرف من صحت این خبر نیست ولی میگم وقتی کاملا با یه چیزی مخالفی و حاضر نیستی نظرتو عوض کنی این میشه
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۲۱:۰۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
داخل هر کهکشان میلیارد ها سیاره وجود دارد و داخل جهان تیلیاردها کهکشان وجود دارد و غیر از اینها جهان های مختلف دیگری هم وجود دارد پس موجودات فضایی 100درصد وجود دارند ولی اینکه اومدن رو سیاره زمین و رفتن رو نمی دونم من همیشه به آسمان نگاه می کنم تا بتونم یک یوفو ببینم
United States of America
فرشاد
۲۱:۳۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام یه ویدئوی زنده از خبرنگار ایرانی توی امریکا از ufo فکر کنم سال ۸۳ بود از تلویزیون پخش شد،فکر کنم اون یکی از مستندترین وقایع در مورد یوفو ها باشه اگه در آرشیو صدا و سیما هست لطفا آپلودش کنید.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
دینا
۰۱:۵۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
ببین من نمیگم وجود ندارند تازه به همه میگم که وجود دارند ولی چرا تا الان خودشون رو نشون ندادند !
اگر هم نشون دادند دیگه کل دنیا باید بفهمه چطور یکی اونور دنیا یکی یه کاری میکنه همه عالمو ادم میفهمن ولی موضوع به این بزرگی رو هیچکس نمیفهمه ؟
من به این شک کردم و اینکه ادم های فرازمینی اصلا چطور این دم و دستگاه رو درست میکنن و با سرعت نور میرن ؟اصلا چطور ممکنه این همه فضانورد ایرانی روسی امریکایی رفتن فضا ولی هیچی از ادم فضایی ها نفهمیدن !!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
پارا2کس
۱۳:۵۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
کی گفته با سرعت نور حرکت میکنن؟؟
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
این ها ادم فضایی نیستن . این ها شاید هوا پیماهایی خیلی سریع روسی یا امریکایی بودن مثل پهباد البته افرادی که این موارد رو گزارش می کنند به طور نا خواسته دچار اغراق میشن .
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۱:۱۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام منکه میگم مال ایران هستش این فناوری..نمونش از کار انداختن پهپاد امریکایی و به زمین نشوندنش توسط ایران ...این تکنولوژی در اختیار ایرانه
Finland
یوسف
۱۰:۳۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
به نظر بنده ندیدن دلیل بر نبودن نیست اگر ما در روز به آسمان نگاه کنیم هیچ ستارهای را نمی بینیم ولی در شب میلیاردها ستاره قابل دیدن می باشد در ثانی در قرآن به موجودات دیگری اشاره شده از جمله جنیان و ملائکه که به شکلهای مختلف می توانند ظاهر بشوند پس اشکال از ماست یا بهتر می توان گفت در فرکانس دیدگان ما قابل روئیت نیستند و چه بسا گهگاهی خود را به ما نشان دهند خداوند توانا انواع و اقسام موجودات را آفریده بی شک با گسترش علم و افزایش توان بشر روزی دیدگان ما بازتر خواهد شد و از ماوراء بیشتر خواهیم دید
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۳:۳۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
چندسال پیش یوفو..که شبه پهباد..درفاصله پایین..روی کوهها..باسرعتی عجیب و غیرقابل باور..ازچنارشاهیجان بسمت شیراز..که توسط اکثرمردم دیده شد..که در چند لحظه..ازنظرها ناپدید شد.اکثرمردم دیدند..که فکرمیشد جاسوسی غربی ها باشه..اما شایدم مال کشورخودمون باشه..امیدوارم مال خودمون باشه.حرکتش چرخشی بود.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
منظورت همون کوه چناره دیگه؟
Germany
majid
۱۸:۴۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
من خواهش میکنم در برابر مسایل علمی و جدی ما هم جدی و صحیح حرف بزنیم و اگر دانش کافی نداریم با حرف های نا مربوط انرا لوث نکنیم بقدری انسان های زیادی از هر سن و طبقه گزارش رویت داده اند و بقدری عکس و فیلم از یوفوها موجوده که منکران ان فقط سلامت عقل و شخصیت خود را زیر سوال میبرند
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۳:۵۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
*لوس
دوما شما با فتوشاپ برخوردی نداشتی؟ دیگه انقدر هم لازم نیست جدی باشی از اونور بوم میوفتی چون که ظاهرا انقدر جدی شدی یادت رفته که الان براحتی همه چیز قابل ادیت کردنه یا حتی ساختن!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۳۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
من موندم چرا تجهیزات از کار افتاد جنگنده بطور طبیعی کار میکرد و سقوط نکرده
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۳۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
دوستان عزیز یوفو ها یک نوع پهباد هستن ک از انرژی پلاسما استفاده میکنن که به سفینه فضایی معروف شده اند و این رو هم بدونید که دلیل از لرزش در کار یوفوها همون صلاح سری هست که سپاه باهاش عین السد رو از کار انداخت و بعد کوبید .در کل دنیا هم پنج کشور این صلاح رو دارن که یکیش ایرانه ..
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۳:۱۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
زهرا خانم محترم فقط ایران این قدرت رو داره ن ۵ کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
تجهیزات الکتریکی که موشکو شلیک میکنه چه ربطی بپیشران وموتور محرک هواپیما داره .هواپیماهای مسافربری بسیاری ازتجهیزات جنگندهارو ندارن پس باید سقوط کنن. شماکه کمترین اطلاعات ومطالعاتی دومورد اونیک جنگندها نداری .قضاوت نکن
Iran (Islamic Republic of)
جلیل
۰۱:۳۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
من چند سال پیش یکیشو دیدم .
اون چیزی که من دیدم شکل دایره تو خالی بود که اطرافش روشن بود دور خودش میچرخید و میرفت.و رنگش هم سفید بود
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
سؤالی برایم پیش آمده و گمان میکنم شما هم با من موافق باشید ، ابتدا به این قسمت از خبر توجه فرمائید،
"وی ( مسئول برج مراقبت) در ادامه گفت: «حتی یادم می‌آید از یکی از آن‌ها پرسیدم چرا به پلیس زنگ نزدید و شماره اینجا را گرفتید؟ و آن خانم در جواب گفت برادرش خلبان است و به او گفته مسئولیت هر چیزی که در آسمان پرواز می‌کند، برعهده برج مراقبت فرودگاه است."
حال سوال این است که چرا همه افراد به برج مراقبت زنگ زدند مگر برادر دیگر تماس گیرنده ها هم خلبان بوده اند؟!!! و اینکه چطور برادر خلبان آن خانم می دانست که مسئولیت هر چیزی که در آسمان پرواز می‌کند، برعهده برج مراقبت فرودگاه است اما خود مسئول برج مراقبت این را نمی دانست ؟؟!!!
لذا اگر کمی توجه نمائید خواهید دانست که همه اینها دروغ پردازی برای اهدافی دیگر است
حدود ۶۰ سال پیش آمریکا ، فقط آمریکا فیلم هایی ساخت که موضوع فیلم بیگانگان فضائی بود ، وقتی موضوع جا افتاد ، با اخبار کذب سعی نمود به مردم بباوراند که چنین چیزی واقعیت دارد تا بتواند افکار مردم را از وقایع جنگی که بوجود آورده بود دور نماید (مثل جنگ ویتنام) و امروز متاسفانه رسانه های ما نیز دنباله رو آنها هستند ، چطور شد رسانه های غربی این موضوع را منتشر و برجسته میکنند و رسانه های ما هم در همان زمان به اخبار مشابه می پردازند،
شاید شما هم اگر به آسمان نگاه کنید ، یک اتفاق جوی و طبیعی را یک سفینه فضائی ببینید ،
طبق علم روانشناسی خود این غربی ها چشم شما آنچه را می بیند که باور کرده است نه آنچه که در واقعیت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
وجود اشیاء پرنده به منزله تایید موجودات فرازمینی نیست. اینها دو مسئاله متفاوت هستند.
اشیا پرنده بر اساس مشاهدات ف کاملا اثبات شده هستند .
چون ابزار های جاسوسی و تکنولوژی های پیشرفته ی برخی دولت های غربی به شمار می روند.

وقتی انسان در منظومه شمسی کاوش می کند با آن سفینه های بسیار پیشرفته. چنین چیزی که در زمین عجیب نیست
Netherlands (Kingdom of the)
جابر
۱۱:۱۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
من یه دونه یوفو داشتم خیلی باحال بود بدون هیچ رادار و موتوری پرواز میکرد شاید باورش براتون سخت باشه ولی حتی بال هم نداشت ولی میدیدمش که پرواز میکرد توی زبان فارسی دنبال اسمش گشتم به کلمه عنکبوت رسیدم از توجه شما سپاسگزارم ول کنین بابا یوفو باشه یا نباشه مشکل بیکاری ما حل میشه یا تورم میاد پایین هیچی بابا سرکارمون گذاشتن دارن به ریشمون میخندن
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۹:۰۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
من فکر میکنم در این داستان بیشتر اغراق شده ما ایرانیا زیاد اهل اغراقیم. اونم که تعریف کرده و گفته یهو غیب میشه اغراق کرده.
ممکنه اینا پهپاد های آمریکایی باشن.
اون زمان ها تا الان خیلی از شرکت های آمریکایی سازنده ی فیلم دنبال این بودن که ذهن مردم دنیا رو ببرن سمت این فیلم های تخیلی تا بتونن جذبشون کنن و پول در بیارن.
بنابرین من فکر نمیکنم اینا واقعی باشه.
Iran (Islamic Republic of)
همون قبليِ
۰۸:۳۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
تو قرآن بزرگ و كريم ما اومده
ما چيزهاي آفريده ايم كه شما نميدانيد
بهرحال آقا بعد از ظهور اون بيست و پنج حرف باقيمانده علم هم با خودش مياره و پرده بر ميفته بشر با علم كامل پي به همه چيز ميبره
الهم عجل لوليك الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
بعد از آمريكا جنگ ما با همين آدم فضايياس كه ميليونها برابر از آمريكا قويترن
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۰:۱۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
بذار اين جنگ با آمريکا به جايي برسه سپس باشه با اون‌ها هم مي‌جنگيم!
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۵:۵۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
چرا الان نیستن؟! چرا با وجود شبکه رسانه ها یکیشونو واضح نمیبینیم؟! چرا این موضوع همیشه در پرده ابهام هست؟!!
Australia
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
واقعا!
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۳:۰۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
اينکه چندين تن اين گونه چيزها را ديده‌اند و گزارش کرده‌اند و اينکه کارشناساني، از کار افتادن دستگاه‌ها و ابزارهايشان را در نزديکي اينها گزارش کرده‌اند، گوياي بودن چيزهايي است که اکنون شناخت و دانش آنها را نداريم. چشم‌پوشي از اين رخدادها مي‌تواند به زيانمان بيانجامد. اگرچه در ايران اين گونه چيزها و پديده‌ها و رخدادها و همانند آنها، شوخي پنداشته مي‌شود!
Iran (Islamic Republic of)
سعیدقاضی
۱۷:۵۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
باسلام.من راننده کامیون هستم.عقیده من اینه ک بیشترشبها اشیاعجیب غریب دیده میشند.من خودم صدهابارشیع های نورانی میبینم تواسمون شب ایران.بیشترهم دراسمون سیستان وبلوچستان رویت میشند.یکی ازاونورهای شدیدوبزرگی که مشاهده کردم 150کیلومتری زاهدان بودنوربزرگ سبز رنگ وعجیبی بود.ک پیش خودم گفتم فرداحتمادراخباراعلام میکنندکه یه وسعت بزرگی باخاک یکسان شده.اماهیچ خبری اعلام نشدکه نشد.بعدازگذشت2سال هنوزمخم درگیراون نورسبزبرگ هستش
Iran (Islamic Republic of)
سورنا
۲۲:۵۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
اقا همه اینها وجودداردیاندارد چه ربطی به مامردم دارد.مشکل مردم یوفوهایاجنها واین خرافه هانیست .مشکل ماگرانی وحشتناک است موادمخدراست مسئولین اختلاص گراست .
Netherlands (Kingdom of the)
جابر
۱۰:۳۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
معلوم نیست صاحب این یوفوها موجود خوبی باشه یا بد ولی چیزی که پدر مردم رو درآورده مسٔولان بد مملکته که دارن بلایی صدبرابر بدتر از بلایی که قراره فرازمینی‌ها سرمون بیارن میارن
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۲:۱۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
در فضا میلیاردها سیاره و ستاره وجود دارد که بشر تاکنون فقط تعداد محدودی از آنها را آنهم بصورت ناقص شناخته است کهکشان راه شیری تنها ناحیه ای کوچک در فضای بی انتهاست بنا بر این وجود موجودات فضایی و یوفو می تواند واقعی باشد و بدلیل علم بسیار محدود و ناقصی که بشر در این مورد دارد نمی توان این موضوع را تکذیب کرد .
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۸:۲۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
دقیقا درست میگین.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۰۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
بشقاب پرنده چیزی که شما فکر میکنید، نیست. این یک پدیده طبیعی در اثر برق آسمانی بین ابر ها است. تجمع فوتون ها یا چیزی شبیه این، که حرکتی برق آسا دارد و بعد از مدتی مضمحل میشود. غرب نیز از این موضوع سوء استفاده می کند.
United States of America
یوسف
۲۱:۰۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
بچه بودیم دلمان درد می کرد ۴۰سال پیش دکتر خیلی کم بود گریه می کردیم.مادر می گفت اگر گریه کنی گرگه میاد می خوردت.ما از ترس گرگ درد خود را فراموش می کردیم.واقعیت این است بغیر ماورا هیچ فرازمینی هیچ یوفو هیچ بشقاب پرنده وجود ندارد.اینا ساخته و پرداخته بعضی ها هستند.حالا یه روزنامه یا یه کانال تلویزیون و...برای افزایش مخاطب.و...حقیقت این نورهایی که در آسمان دیده می شوند برخی حاصل بازتاب نور خورشید به ماهواره های فضایی.برخی تصویر ماهواره های فضایی است که در قسمتی از جو می افتد.ساخته دست بشر است.دنبال خرافات نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
راستش اون موقع نمی دونستن شبیه پهپاد یامال روس بود یا آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
آرش جهانشاهی
۱۸:۲۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
چندین کشور با بشقاب پرنده ها که مربوط به گونه فرازمینی موسوم به خاکستری ها هستند برخورد داشته اند ، از جمله ایران ، گزارش های تایید نشده حکایت از تعامل دولت وقت آمریکا با فرازمینیان اهل سیاره "سرپو " برای ایجاد پایگاه در منطقه پنجاه و یک و در عوض اعزام تیمی تحقیقاتی به این سیاره حکایت دارد .همین اسناد تایید نشده عنوان میکند که بخشی از تکنولوژی بشقاب پرنده های باستانی از کار افتاده در افغانستان توسط ایران کشف و باز تعریف شده است و به واسطه آن جمهوری اسلامی میتواند هر هواپیما و پهبادی را هک کند . گونه های دیگری از فرازمینیان در میان ما هستند ، دوستان و خوانندگان محترم سایت ، نگین این بابا توهم زده ، برید جستجو کنید هزاران صفحه با زبان انگلیسی در این باره در فضای مجازی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
ظاهراً توهم توهم زدی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۱۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
برادر من، مگه قراره هرچی تو جستجو، به زبان انگلیسی پیدا کردی حتما موثق باشه که شما به اون ارجاع می‌دی
-
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
شماها که به همه میگین توهم زده یا فورأ میگین موثق نیست! قرار هم نیست که هرچی گفتند دروغ باشه! هست؟ ایشون بعنوان یه آدم اهل مطالعه رفرنس داده حالا یا میری میخونی یا اهلش نیستی و نمیری! دیگه قرار نیست که هرچی عقل قاصرت نپذیره یا تو مغز نخودیت جانشه بگی دیگری توهم زده! یه دکتر برو خودتو نشون بده ببین حال خودت خوبه!
Australia
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
من با یه فرا زمینی به اجبار ازدواج کردم و دوتا بچه هم داریم که پیش اونا زندگی میکنند و سالی یکبار با سفینه میارنشون من ببینمشون و بعد میرن به کهکشان اندروما
خیلی هم زندگی خوبی داریم
نصیب همه بشه
خدایا شکرت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
ورزش دشمن اعتیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
یکیشم برا ما جور کن
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۲:۴۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
اکنون تابعيت فرزندانت، فرازميني است يا فروزميني يا زيرزميني؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید حق
۲۲:۵۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
سلام به بچه هات بگو دفعه دیگه توپشون بیافته تو کهکشان ما پارش میکنیم.از کهکشان ناشناخته
Iran (Islamic Republic of)
امییییییر
۲۳:۴۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
علی19:34
وااااای خدا نکشتت ،پاشیدم از خنده خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۶:۲۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
یارانه هم میگیران ؟؟
Netherlands (Kingdom of the)
جابر
۱۰:۳۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
داداش اسم همسر محترمت کیه شاید فامیلیم خبر نداریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
درجه حرارت بدنت را حتما چک کن ممکنه کرونا گرفته باشی . داری هزیون میگی. والا به خدا.خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
عالی بود و جذاب ... دست شما درد نکند.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۷:۴۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
احتمالا آینده مشخص میشه که این بشقاب پرنده ها ساخت بعضی کشور ها و برای جاسوسی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
یوفوهای ایرانی بسیار سری تر و پیشرفته ترند.
که شاید دهها سال دیگر رونمایی شوند زیرا تکنولوژی بسیار بالایی دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
فرا زمینی ها و یوفوها هم باید بفهمند و یاد بگیرند که موشکهای ایرانی دقیقترین و قویترین و رهگیرها در جهانند.
تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
چرا چرت و پرت میگی چه ربطی داشت به سال 58
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
پدافند پرقدرت و پرتوان ما با سامانه های پیشرفته ای همچون باور ۳۷۳و اس۳۰۰ و پانزده خرداد و سه خرداد و مرصاد و صیاد و.......
اجازه پرواز هیچ پرنده ای را بیاری خدا ،از پیشرفته های زمینی گرفته تا پرنده های فرازمینی و یوفو و... را نخواهد داد.
زنده باد چشمان همیشه بیدار و پدافند قدرتمند جمهوری اسلامی ایران.
-
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
بابا شما دیگه خیلی داغونی!!! توی یک موضوع علمی و تحقیقاتی داری رجز جنگی میخونی!
Iran (Islamic Republic of)
تشکری
۱۷:۲۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
اون زمان من ۲۵سال داشتم یک چزهایی درآسمان دیده میشد اون زمان هواصاف بود وآسمان پورازستاره بود میگفتن اینهارا شوروی می فرست برای شناصائی پای گاهای شیطان بزگ آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۸:۴۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
بعیدنیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
دادا توی این همه سال حداقل املا نوشتن تمرین می کردی تو دوخط این همه غلط نداشته باشی
-
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
این جماعت همشون همینجورین! علاقه ای به یادگیری ندارند همینقدر که بتونن چندتا شعار ایدئولوژیک یا جنگی بدند بنظرشون کافیه. تعداد غلط املایی هاش از کلمات درستش بیشتره!!!
-
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
نه دادا اینها حیفه برن سواد حتی در حد نوشتن یاد بگیرند چون واسه شعار دادن وقت کم میارند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
پهباد های اسرایل وامریکا بودن اینا. شاه عرضه نداشته بزنتشون چرا الان یوفوها نمیان؟ چو باور 373 داریم یکی شون هم چند وقت پیش تو خلیج فارس زدیمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
پهباد!!!
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۲:۴۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
پهباد نيست = پرندهء هدايت‌پذير از دور
-
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
چکار کنه بیچاره از بس مشغول شعار دادن و مرگ بر این و مرگ بر اون بوده وقت نکرده تلفظ درست پهپاد رو یاد بگیره!
Netherlands (Kingdom of the)
جابر
۱۰:۴۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
داداشم الان یوفو از داخل تهران نه از کنار تهران هم رد بشه تمام سیستم‌های تنفسیش از کار می‌افته مگه دیوانه‌س بیاد اینجا اگه آلودگی نکشتتش سروصدا دیوانه‌ش میکنه شک نکن این طرفا نمیاد خیال تختت راحت باشه.
Iran (Islamic Republic of)
Parsa
۰۱:۱۲ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
داداش تو کدوم پهباد رو دیدی که از شمال تهران تو یه ثانیه بره سمت جنوب اصلا همچنین چیزی ممکن نیست که وجود داشته باشه اینا همه از بشر ما جلوترن اصلا همچین چیزی ممکن نیست که مال زمین باشع مال فضاست خداکنه فقط قصدشون ارتباط با ما باشه نه حمله
Iran (Islamic Republic of)
تینا
۱۷:۱۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
باسلام خداوند هفت اسمان خلق کرد وزمین که تنها جایگاه زندگی ادمیست اما انسان رو اشرف مخلوقات قرارداد واون داشتن عقل برا تشخیص خوب وبد اگه خداوکتاب اسمانی قران کریم قبول دارید دیگه زیاد سخت نگیرید ادمی رسد به جایی که ملایک سجده کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
دقیقا چه ربطی داشت؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
اگر فرا زمینی باشند خیلی از لحظ فناوریهای بسیار پیشرفته از زمین جلوترند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
بله پیشرفته تر هستند اما دانش آنها ثابت است و مثل ما پیشرفت نمیکنند به عنوان مثال نقاشی های دیواری یا نوشته ها در اهرام مصر و نقاشی هایی که از یک سفینه ها کشیده اند بعد از چند هزار سال تغییر نکرده و هنوز با نمونه هایی که در تصاویر ناسا هست مشابهت دارند ( پخش زنده ناسا و فیلم های آرشیوی ناسا از ماه نشین تا .... )
-
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
جناب "دانش ثابت!!!" خودت میفهمی چی میگی! این دانش و تکنولوژی پیشرفته بهشون وحی شده که ثابته؟ یا محصول فکر و خرد خودشونه؟ اگه محصول فکر خودشونه که همینطور هم هست پس ثابت نمیمونه بلکه دائمأ پیشرفت میکنه و بیشتر میشه.شکل کلی اولین هواپیمای ساخت بشر هم بیضی شکل بوده و هنوز هم همه هواپیماهای جدید بیضی شکله پس شما نتیجه میگیری که دانش بشر ثابته و پیشرفت نکرده! آره؟!!!
France
آرش جهانشاهی
۱۸:۵۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
دانش آنها ثابت نیست اونها هم رشد دارند فقط مفهوم زمانی و گذشت زمان برای ما و اونها متفاوته ، ممکنه کسی که با سرعت نور و بیشتر حرکت میکنه یکسال گذشت زمانش هزار برابر در زمین بیشتر باشد برای همین ما فکر میکنیم که اوووو چرا تغییری نردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
من خودم تو اسمون ندیدم ولی تو تلویزیون دیدم در مورد کارشناس اوردن صحبت میکرد
Iran (Islamic Republic of)
arz
۱۶:۲۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
حتما حقیقته محضه اگر همه مستندات را کنار هم بزاری مطمئنا حقیقت داره و حتی خیالش هم برای من شگفت انگیز و رویاییه این زمین چیزی نداره و همه چیزشو رو کرده پس پیش به سوی ناشناخته هاااااا
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۰۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
یک سوال .
ایا اگر بشقاب پرنده ها وحود داشتند و از کرات دیگر به زمین امده اند نباید تکنولوزی انها برتر از تکنولوزی حال حاضر باشد ؟؟؟
اگر این چنین باشد چرا انها باید با نور و چراغهای روشن دیده شوند در صورتی که با تکنولوزی دوربینها و سنسورهای دید در شب به راحتی و بدون دیده شدن یا حتی مخفی از دید رادارها بکار خود به پردازند .
به احتمال زیاد این هم بمثل فرود انسان بر ماه دروغ بزرگی از دروغهای زیاد امریکا دروغگو برای بزرگنمایی میباشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
خیلی از فیلم ها جعلی هستند ولی مواردی که واقعی هستند چراغ ندارند حتی اگر هم داشته اند دلیل نمیشود از نور استفاده نکنند و همچنین اگر انقدر مشخص بودند که ما بتوانیم آنها را رهگیری کنیم الان معما نبودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
اینها همه پهپادهای جاسوسی امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
اینها همه پهپادهای جاسوسی امریکا
Iran (Islamic Republic of)
abbas
۱۹:۲۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
امریکا هیچ کاری نمی تونه بکنه
-
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
بازم شعار! نمیخواین بجای اینهمه شعار بشینین فکر کنین علت اینهمه فقر و مسکنت، زباله گرد،کودک فقیر، بیکاری، تحصیلکرده بیکار، فرار تحصیلکرده ها و نخبه ها، ترک تحصیل کودکان، اعتیاد گسترده جوانان و حتی کودکان، فحشا و....... چیه و کیه!؟ کمی به اونچه اطرافتون میگذره فکر کنین!؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۵:۵۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
خدا کنه بازم یوفو بیاد // قبول دارید ؟؟
Netherlands (Kingdom of the)
جابر
۱۰:۴۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
دلم لک زده برا یه کم یوفوبازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
تمام گزارشات عجیب و غریب از مثلث برمودا گرفته تا همین بشقاب پرنده ها مربوط به حداکثر شصت هفتاد سال اخیره مابقی ادعاهای غیر معتبر در مورد نگاره ها و سنگ نوشته های تاریخیه سئوال اینجاست یعنی قبل اون فضایی ها زمین رو کشف نکرده بودن؟!!!!!!!!
لطفا اصلا به پدیدهای فرازمینی فکر نکنید هرچه هست کار همین بشر دوپاست
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۸:۴۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
بلاشک.
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۵:۴۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
فکر مردم با این دری وری ها از گرونی ها پرت میکنید جای این کارا جلو گرونی هارو بگیرید این چیز هاهم نمیگم وجود ندارن وقتی سیارات دیگه شبیه زمین و یا منظومه های دیگه مثل منظومه شمسی وجود دارد 100 درصد موجودات زنده هم داخل این سیارات هستند اما دلیل نمیشه بتونن این فاصله رو طی کنن
Iran (Islamic Republic of)
abbas
۱۵:۱۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
دوستان یه لحظه توجه کنن که ما در این دنیا تنها نیستیم و قطعا موجوداتی پیشرفته تر از ما هم در این جهان بی کران وجود داره قران گفته ارزش انسان از تمام موجودات بالاتره اما نگفته پیشرفته ترین موجود جهان هم هست و در ضمن قران گفته جن ها هم در این دنیا وجود دارند اما نه در روی کره زمین و بلکه در دنیایی دیگر قران گفته نیرو و عقل و خیلی چیز های دیگه جنیان از شما بیشتره و ممکنه علم اون ها بیشتر از ما باشه و برای همینه که عمر طولانی دارن به گفته قران عمر جنیان به 1000 سال هم می رسه اگه بخوایم از نظر علمی بررسی کنیم می بینم اگه زمان و مکان رو بشه دور زد که این از نظر علمی هم ثابت شده و می تونید در موردش تحقیق کنید میشه مدت های طولانی و یا حتی بیشتر هم زندگی کرد و قطعا جنیان به همچین علمی دست پیدا کردن و تونستن زمان و مکان رو دور بزنن که همچین چیزی ممکنه و دانشمندان روش کار میکنن و میشه این اشیای ناشناسی که با سرعت نور حرکت می کنن همون جنیان هستن که در قران هم بهش اشاره شده و در ضمن در خیلی از احادیث داریم که جنیان به زمین باز می گردن اما چطور از رو هوا که ظاهر نمی شن باید به یه وسیله ای به زمین بیان دیگه که این ها همون یوفو ها محسوب میشن اگه به تاریخ باستان هم نگاه کنید مثله مصر تصاویری از مجوداتی که از اسمان به زمین امدند رو می تونید پیدا کنید و یا تصاویری از جنیان هم در مصر هک شده و نمی شه گفت یوفو ها واقعیت ندارن و اگه بخوایم گذشته رو بررسی کنیم می بینیم جنیان خیلی وقت پیش هم به زمین اومدند باید بگم این ها رو از رو هوا نگفتم و در موردش تحقیق و از قران استفاده کردم امید وارم مطلبم مفید بوده باشه لایک فراموش نشه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۲۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
درود.1- جنیان درزمین ما هم تشریف دارن اونم خیلی زیاد.محدودبه عالم دیگری نیست. 2-نیروی وقدرت جسمی جنیان ازمابیشتر؛امااینکه عقل اونا ازما بیشتره رو ازکجای قرآن یا احادیث آوردی؟!! 3-لزوماًداشتن علم بتنهایی باعث افزایش عمر نمیشه،هرچندواقعاًنقش مهمی دارد.جنیان ذات آفرینششان عمری طولانی خیلی بیشتراز1000سال است. 4-بحث دور زدن زمان و مکان فقط درحد یک نظریه است بله حرکت باسرعتی بیش ازسرعت نور شما رو ازنظرزمانی جلو میبرد(زودتر)اما زمان رادورنمیزنددرضمن مگه میشه همه ی عمر درحال حرکت باشی اونم باچنین سرعتی!! 5-جنیان قدرت طی الارض دارن یعنی در یک لحظه هرجایی که ازین زمین بخواهند میتوانند حضورداشته باشند.پس آیاموجودی که همچین توانایی دارد نیازی به وسایل اینچنینی دارد؟!! 6- مسأله بازگشت جنیان به زمین رو واقعا ازکجا آوردی؟!!قرآن که جنیان رو از حضور در آسمان منع کرده؛(قبل ازمیلامسیح میتوانستند به همه طقات آسمان رفت و آمد داشته باشند؛بعد ازتولد مسیح اجازه ورود به 4 آسمان به آنهاداده شدوبعدازنبوت حضرت محمد(ص)کاملاًمحدودشدندوفقط به همین آسمان قابل رؤیت میتوانند ورودکنند.)بله تصاویرزمان فراعنه مصرقطعاً متعلق به قبل از میلادمسیح است.یعنی زمان سلیمان نبی(ع)که جنیان مرتب به آسمان رفت و آمد داشتند و بعضاًبهنگام ورود به زمین باعث ترس آدمیان میشدند. بدرود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
در کل من اعتقاد دارم هم یوفو ها وجود دارن هم موجودات فضایی چون این همه کرات و سیارات که در فضا وجود داره نمیتونه بدون سکنه و بی مصرف باشه ذات خداوند از خلق چیزهای عبث و بیهوده مبراست همونطور که انسانها تا همین صدسال پیش از وجود میکروب ها و موجودات میکروسکوپی بی خبر بود دلیل نمی شه الان هم به دلیل عدم شناخت و نرسیدن علم آدمیزاد به تجهیزات رصد موجودات فرازمینی وجودشون رو کتمان بکنه
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz,e Iran
۱۴:۳۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
اینها سیاست دروغین آمریکا و متحدانش هستش که برای منحرف کردن ذهن عامه از سیاستهای جنایتکارانه خود بکار میگیرند . در اون سالهاهم پادشاه ملعون و خائن ایران یکی از متحدان سرسخت آمریکا بود .
-
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
تو به یه روانپزشک احتیاج داری دادا. از من بشنو قبل از اینکه دیرتر بشه برو پیشش. الانش هم دیر شده.آره جونم وضعت خیلی وخیمه! فکر کنم صبحانه و ناهار و شام بجای غذا بخوردت شعار میدند و به شعار معتادت کردند.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی حیدری
۱۴:۳۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
به نام خدا : سلام ، من الان ۵۵ سالمه تقریبا ۱۷ ساله بودم که یک شب در آسمان شهرمان آبدانان از توابع استان ایلام یک شی پرنده دیدم که شبیه یه لامپ بود و زنجیر نورانی را هم به دنبال داشت اول تصور کردم خیالاتی شده ام !! ولی فردای همان شب پسر همسایه ی ما با پدرش گفتند که ما هم آن شی پرنده با زنجیر نورانی همراهش را در آسمان دیده ایم !! پس فهمیدم که خیالات نبوده و آن شب من و تعدادی دیگر از همشهری هایم شاهد پرواز یک بشقاب پرنده (یوفو) در آسمان شهرمان بوده ایم !! ولی نمی دانم که آیا بشقاب پرنده ها متعلق به موجودات فرا زمینی هستند یا ساخته ی دست بشر زمینی؟!! خدا می داند و صاحبان بشقاب پرنده ها !!
Iran (Islamic Republic of)
UFO _iran
۱۳:۳۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
داداش اینو بدون ساخت بشره از قضا اون بشر ایرانه ،مغز ایرانی میتونه هرکاری بخواد بکنه ،من شنیدم با ترکیب پلاسما و الکتریسیته سال ۲۰۰۶،کشورمون تونست پرنده ناشناسufo یا همون سفینه فضایی رو بسازه هرچند سخته باورش ،ولی ما واقعا خیلی جلوییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
واقعا تعجب می کنم یک ایرانی مسلمان مانند امریکایی ها حرف بزند و مانند انها که سعی می کنند اجنه را به عنوان موجودات فصایی وارد زندگی روزمره مردم بکنند و دارند این امادگی را در مردم ایجاد می کنند عمل کند!!!!!!!!
-
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
شما ببخشیدشون
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۰۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
خوب ما که یوفو امریکا رو زدیم
-
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
چقدر بهتون بدم که دست از سر آمریکا بردارین و به مشکلات عدیده خودمون و گرسنگی مردممون فکر کنین؟!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
به هر حال یه نظریه هست که میگه کره زمین از چند دنیای موازی تشکیل شده و میگن زمین دوم شاید پیشرفته تر یا پسرفتر باشه و از زمین موازی میاد به حال درمورد این نظریه اعتمادی ندارم چون تو قران اینجوری نگفته و احتمالش هست که همسایگانی داریم که با سرعت زیادی میتونن به سمت ما بیان و فاصله زیادی دارن از ما که فکر نمیکنیم بتونیم بهشون برسیم البته شاید در اینده تکنولوژیش رو به دست بیاریم به هرحال خدا بزرگه و دنیا رمز راض خودشو داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
جهان موازی در مورد کل هستیس نه کره زمین تنها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
بنظرم وجود آدم فضای صحت داره وقتی به بناهای قدیمی و تصاویر قرینه و بدون خطا بروی تخت جمشید و احرام مصر نگاه می کنیم جابجایی برخی سنگها که 300تن وزن داشته، برش این سنگها و جابجایی آنها بدون راههای دسترسی و با امکانات اولیه مردم دوران باستان، وجود یک قدرت فراتر از انسان را در انجام این آثار تائید میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
اهرام جمع هرم
احرام؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
این‌شبیه‌یک‌فیلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
مجید جان خودش گفته بازسازی صحنه فیلمه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
جهان هفت طبقه هست ما که از آنها خبر نداریم
-
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
هیچی بابا، بعد از 400 سال رد این نظریه هنوز میگه جهان هفت طبقه است!!! انگار آپارتمانه که روی هم ساخته شده! آهای طبقه بالایی یکم یواشتر راه برین بابا، آخه ما مریض داریم عععععععععععععه.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
از گرانی ها گزارش و فیلم تهیه کنید.
Netherlands (Kingdom of the)
جابر
۱۱:۰۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
یوفو ما رو نکشه گرانی حتما میکشه امروز یه صبحانه ساده خریدم ۳۰ هزار تومن فکر نکنم یوفوها اینقدر بی‌رحم باشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
اينهمه خلبان و مسئول مرض ندارن كه اينقدر دروغ و دلنگ به هم ببافن
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
فرازمینی ها وجود دارند چرا بعضی ها نمیرن تحقیق کنن
Netherlands (Kingdom of the)
جابر
۱۱:۰۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
یوفوها هرچقدر هم که سریع باشن به پای نرخ تورم ایران نمی رسن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
من چند روز پیش یکیشون دیدم . البته درمقیاس کوچک . تا من دیدمش زود به سمت آسمان فرار کرد. به رنگ زرد.
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۱۲:۱۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
یعنی الان خودمون یوفو نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
یوفو یعنی پرنده ناشناس فرازمینی نه زمینی
Netherlands (Kingdom of the)
جابر
۱۱:۰۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
چرا یه یوفو داریم به اسم تورم همینجوری میره بالا الان زده داره آسمان ششم رو سوراخ میکنه که بره تو آسمون هفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
سایتتون رو کردین داستان و فیلمهای تخیلی هندی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
خخخخخخخخخ والا
Iran (Islamic Republic of)
ساجدی
۱۵:۱۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
احسنت برشما انسان فهمیده
۱۲
آخرین اخبار