مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از بهره مندی ۹۰ خانواده از خدمات حقوقی این نهاد در ۶ ماهه نخست سال خبر داد.

سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: تمامی افراد مددجوی کمیته امداد استان که دارای مشکلات حقوقی (بجز دعاوی ناشی از جرایم عمدی) باشند می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

او با بیان اینکه تمامی مددجویان مستمری بگیر این نهاد از پرداخت هزینه‌های دادرسی معاف هستند افزود: عمده ی موضوعات پرونده‌های این مددجویان که توسط وکلای نیکوکار امداد پیگیری می‌شود مواردی مانند خانواده، ثبتی و ملکی و مالی است.

سلم آبادی درخصوص خدمات حقوقی قابل ارائه این نهاد برای مددجویان تحت پوشش، بیان کرد: مشاوره، تنظیم اظهارنامه، دادخواست، شکوائیه، لایحه دفاعیه و شرکت در جلسات دادرسی از جمله این موارد است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اظهار کرد:تعداد ۳۹ وکیل در استان با این نهاد همکاری و به مددجوبان تحت پوشش این نهاد خدمات حقوقی ارائه می‌کنند.

او در خصوص تاثیر خدمات حقوقی این نهاد دررفع مشکلات مددجویان تصریح کرد: با توجه به اینکه مددجویان این نهاداطلاعات حقوقی و تمکن مالی اخذ وکیل برای پیگیری مطالبات خود را ندارند بنابراین ارائه چنین خدماتی ازسوی این نهاد تأثیر بسزائی در رفع مشکلات حقوقی آن‌ها دارد.

انتهای پیام/ ط آ

۹۰  خانوار از خدمات حقوقی کمیته امداد استان بهره مند شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار