لشکر فیک‌های سعودی در فضای مجازی + تصویر

لشکر فیک سعودی با هدف تفرقه‌افکنی، گسترش وهابیت و توزیع محتوای غیراخلاقی فعالیت می‌کنند.

لشگر فیک های سعودی در فضای مجازی + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از ابزارهای عربستان سعودی برای مبارزه با شیعه و شیعه‌گری استخدام لشکری از فعالان در فضای مجازی است. این لشکر فیک‌های سعودی نقش تفرقه‌افکنی، ترویج شایعه، ترند‌های فیک، شبکه‌سازی مجازی، تولید و توزیع محتوای ضداخلاقی، گسترش وهابیت و در زمینه اشاعه تفکر تکفیری فعالیت دارند. مخاطب اصلی آنان نیز کشور‌های اسلامی است، این گروه به ۸ زبان فعالیت می‌کنند.

یکی از تازه‌ترین مواردی که این لشکر فیک سعودی در ایجاد آن نقشی برجسته ایفا کرد، تظاهرات و ناآرامی‌های اخیر در عراق بود.  بررسی‌ها نشان می‌داد که مبداء اصلی ۷۹ درصد از توئیت‌های منتشر شده در مورد تظاهرات عراق، عربستان سعودی است. ۵۸ هزار اکانت سعودی در ترند کردن هشتگ آشوب‌های عراق مشارکت کردند و ۲۰۰ ربات ۱۳ هزار توئیت را برای ترند کردن استفاده کردند.


بیشتر بخوانید: فرمانده عملیات سایبری عربستان کیست؟ + تصویر


در ادامه تصویری از این لشکر فیک‌های سعودی را مشاهده می‌کنید:

لشگر فیک های سعودی در فضای مجازی + عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، وهابیت ، آشوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۷:۰۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
شیعه با سنی هیچ اختلافی ندارد و رژیم جعلی صهیونیسم و سردمداران امریکایی نمی توانند محل اختلاف باشند، شیعه و سنی برادرند و شیعه با احترام به ایام سرور ازادگان جهان هستی حضرت ابا عبدا...حسین (ع) برای جهانی توام با آزادگی، امنیت، معرفت و... تلاش می کند تا ملتها به اشرف مخلوفاتی که نزد خداوند دارند برسند و شیطان نتواند بر اساس تجارت با ملتها با مال و جان و نوامیس و انسانیت ملتها معامله کند که این خلاف قوانین الهی و انسانی است و گذر زمان همه چیز را مشخص می کند و دست خداوند یکتا بالای هر دستی است
آخرین اخبار