معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان کرمان گفت: کسانی که پرچم شهدا را از کوچه‌ها و خیابان‎ها بردارند سیلی سختی می‌خورند.

هشدار حوزه علمیه خواهران کرمان به حذف نام شهدا از معابربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، معصومه جوکار معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان کرمان درخصوص حذف نام شهید از معابر گفت: بهانه‌های کودکانه‌ی ناشی از فشار دشمنانِ قسم خورده‎ی ایران اسلامی با مشت محکم مردم روبرو خواهد شد.

جوکار افزود: به طور قطع سیلی سخت ملت به خط زنندگان نام شهدا نواخته می‌شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان کرمان ضمن محکوم کردن حذف نام شهدا از بعضی از معابر عمومی، گفت: حذف کلمه شهید بی اعتبار کردن ملتی است که برای حفظ عزت و استقلال کشورش حماسه‌های بی نظیری آفرید.

او با نسبت دادن این چنین حرکت‌هایی به دسیسه‌های دشمنان دین و نظام، افزود: درواقع بهانه‌های کودکانه‌ی ناشی ازفشاردشمنانِ قسم خورده‎ی این ملت برای حذف نام شهدا، طرح بلند مدتی است به منظور شکست ملتی که سالیان دراز خار چشم استعمارگران و مستکبرین عالم بوده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهرانِ استان با بیان جایگاه شهدا در تعالی این مرز و بوم، خاطرنشان کرد: توجه به نام، یاد و راه شهدا قطعا بسترساز آبادی و پیشرفت همه جانبه کشور است.

او گفت: به طور قطع به واسطه‌ی خون پاکِ ریخته شده‎ی شهدا، نام ایشان پرچم و نماد آزادگی است و آبرو و شرف ما وابسته به آن است.

جوکارتصریح کرد: کسانی که بخواهند با سرسپردگی و تبعیت از دشمنان، پرچم شهدا را از کوچه‌ها و خیابان‎ها بردارند سیلی سختی خواهند خورد.

انتهای پیام/س


یاد و راه شهدا قطعا بسترساز آبادی و پیشرفت همه جانبه کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار