شهردار اصفهان گفت:در حال حاضر اصفهان به لحاظ ظرفیت به سویی حرکت می کند که در آینده ی نزدیک با افتتاح اجلاس بین المللی زمینه ی مناسبی برای برگزاری کنگره ها و اجلاس های بزرگ بین المللی ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در اختتامیه‌ی چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم گفت: اصفهان شهری با فضای فرهنگی مناسب است و گنجایش برگزاری اجلاس‌های متعدد به ویژه اجلاس‌ها و برنامه ها‌ی قرآنی را دارد.

قدرت الله نوروزی با اشاره به برگزاری چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم به میزبانی اصفهان افزود: چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم به میزبانی اصفهان برگزار شد و امیدوار هستیم که برگزاری اجلاس‌هایی که متعلق به قرآن است فضایی را ایجاد بکند تا همه‌ی مدیران و مسئولان بتوانند سیره‌ی عملیشان برگرفته از آیات قرآن کریم باشد تا با درکی درست بهتر از گذشته به مردم کمک کنند.

او با اشاره به ظرفیت‌های اصفهان گفت: در حال حاضر اصفهان به لحاظ ظرفیت به سویی حرکت می‌کند که در آینده‌ی نزدیک با افتتاح اجلاس بین المللی زمینه‌ی مناسبی برای برگزاری کنگره‌ها و اجلاس‌های بزرگ بین المللی ایجاد کند.

شهردار اصفهان افزود: این دست از برنامه‌ها و اجلاس‌ها چندین بار در اصفهان برگزار شده است و شهرداری اصفهان در چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم همکاری‌های خوبی داشته است و امیدوار هستیم تا هرساله شاهد برگزاری این مسابقات و اجلاس‌ها در شهر اصفهان باشیم.


انتهای پیام/م

 

اختتامیه  چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.