رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: بیمارستان سوختگی گلستان آبانماه بیمار می‌پذیرد.

بهره برداری از بیمارستان سوختگی تا یک ماه دیگربه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه  از پذیرش بیمار در این بیمارستان از آبانماه خبر داد و گفت : تصمیم گیری در خصوص محوطه سازی، ساماندهی نیروی انسانی در بخش‌های تخصصی، اداری، پرستاری، و خدماتی، تامین مابقی تجهیزات پزشکی، ابزار و امکانات اتاق‌های عمل و ملزومات مصرفی بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان در حال بررسی است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز گفت: اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) بازسازی می‌شود.

مدرسی  بیان کرد: این بخش با توجه به شرایط نامطلوب حال حاضر، همواره یکی از دغدغه‌های تیم‌مدیریت ارشد سلامت استان بوده است، اما متاسفانه تاکنون به دلیل عدم‌وجود فضای جایگزین به عنوان بخش موقت سوختگی، عملا اقدامی در این زمینه مقدور نبوده است.

او ادامه داد: به دنبال راه اندازی قریب الوقوع بیمارستان سوختگی گلستان و انتقال بخش سوختگی این بیمارستان به بیمارستان جدید، اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) به محل بخش سوختگی منتقل می‌شود تا امکان فعالیت عمرانی و فضاسازی مناسب اورژانس فراهم شود.


مدرسی گفت: پذیرش بیش از ۶۰ هزار بیمار در اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) این بخش را به یکی از مهمترین اورژانس‌های بیمارستانی بدل کرده استاین عملیات بهسازی پس از افتتاح بیمارستان سوختگی آغاز می‌گردد.

انتهای  پیام/ز

 

پذیرش بیش از ۶۰ هزار بیمار در اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره)

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.