رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از انجام ۵ هزار و ۸۱۸ ماموریت اورژانس در مردادماه سال جاری خبر داد.

صائب مدرسی رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  از انجام ۵ هزار و ۸۱۸ ماموریت اورژانس در مردادماه سال جاری خبر داد و گفت:از این تعداد ۷۲۹ مورد مربوط به ماموریت‌های جاده‌ای  و ۶۱۳ مورد مربوط به ماموریت‌های غیر تصادفی  بوده است.

او با بیان اینکه ۵۵۰ مورد از ماموریت‌های اورژانس  مربوط به امداد رسانی به بیماران قلبی بوده است گفت:۲۶ مورد احیا قلبی ریوی نیز از این تعداد بیماران انجام شده است.

به گفته این مقام مسئول در این مدت با اعزام نیرو‌های امدادی در ماموریت‌ها اورژانس ۳ هزار و ۲۴۴ نفر  از طریق فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

صائب مدرسی ادامه داد: بالگرد اورژانس نیز در این مدت در مناطق صعب العبور و نیاز دسترسی سریع به بیماران ۱۹ پرواز انجام داد.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: در مردادماه سال جاری  در حوزه امداد رسانی‌های وقوع تصادفات ۸۸۱ مور ماموریت شهری انجام پذیرفت.


مدرسی گفت: ۳ هزار و ۵۹۶ مورد از ماموریت‌های شهری فوریت‌های پزشکی مربوط به حادثه‌های غیر تصادفی بود.


او با اشاره به آمادگی نیرو‌های اورژانس در خدمت رسانی به زوار اربعین گفت: از سیزدهم تا نوزدهم مهر پوشش امدادی مسیر‌های منتهی به مرز خسروی از محور‌های کنگاور، کردستان و سنقر توسط نیرو‌های مرکز مدیریت حوادث انجام خواهد شد  ۴۰۰ نفر از نیروی فوریت‌های پزشکی به صورت ستادی و عملیاتی در طول اربعین آماده ارائه خدمات هستند.

انتهای  پیام/ز

 

آمادگی نیروهای امدادی اورژانس برای  خدمت رسانی به زوار اربعین 

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.