رصد مسیر زوار اربعین با پهپاد‌های ارتش جمهوری اسلامی/آماده باش ۳۵ هزار نفر آماده خدمت رسانی به زوارفرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: با بهره‌گیری از تعدادی پهپاد نیروی ارتش جمهوری اسلامی مسیر زوار اربعین حسینی از لحاظ امنیتی رصد می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  امیرفرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه غرب ارتش صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، از آمادگی زیرساخت‌های لازم به منظور خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی از سوی ارتش خبر داد.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش درباره احداث پارکینگ، گفت: در بحث احداث پارکینگ در محل شهرک صنعتی قصرشیرین ۶۰ هکتار با ظرفیت ۲۰ هزار خودرو آماده شده است.

او از افزایش و تقویت نیرو‌ها برای برقراری امنیت در این مرز خبر داد و افزود: پایش تصویر مسیر تردد زوار در مرز خسروی از سوی  نیرو‌های مستقر در منطقه انجام می‌شود با بهره‌گیری از تعدادی پهپاد‌ها نیروی ارتش جمهوری اسلامی مسیر زوار از لحاظ امنیتی و رصد می‌شود  تمامی گشت‌های هوایی و پایش تصویری نوار مرزی و مسیر پیاده‌روی زائران به منظور افزایش احساس امنیت زوار است.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش با اشاره به جانمایی محل احداث بیمارستان صحرایی در این منطقه، ادامه داد: اورژانس هوانیروز نیز در مرز مستقر می‌شود و ۳۵ تا ۶۰ هزار نفر در روز آماده خدمت رسانی به زوار هستند و تامین هر سه وعده صبحانه، نهار و شام برای زوار و همچنین میان وعده پیش‌بینی شده است.

انتهای  پیام/ز

 

آماده باش نیرو های ارتش برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.