رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال تا کنون ۲۵ هزار ماموریت توسط اورژانس در این استان انجام شده است.

انجام ۲۵ هزار ماموریت توسط اورژانس در این استان کرمانشاهبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،صائب مدرسی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت : شمار مأموریت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون به ۲۵ هزار و ۲۸۴ مورد رسیده است.

او گفت : در مدت مشابه سال گذشته تعداد مأموریت‌های انجام شده توسط این مرکز ۲۲ هزار و ۴۳۰ مورد بوده است.

این مسئول افزود: از مجموع مأموریت‌های انجام شده طی امسال ۱۸ هزار و ۴۰۰ مورد شهری و پنج هزار و ۹۵۷ مورد جاده‌ای بوده است.

او با بیان اینکه بیشترین مأموریت‌های انجام شده مربوط به بیماری‌های قلبی و عروقی بوده است، افزود: در این راستا دو هزار و ۳۷۲ مورد مأموریت شهری و ۵۱۸ مأموریت جاده‌ای انجام شده است.

مدرسی گفت: پس از بیماری‌های قلبی، مأموریت‌های جاده ترومای غیرمرتبط با حمل و نقل بیشترین مأموریت انجام شده را به خود اختصاص داده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: همچنین طی امسال سه هزار و ۴۳۸ مورد مأموریت تصادفی و سه هزار و ۹ مورد مأموریت جاده‌ای توسط نیرو‌های مرکز فوریت‌های پزشکی استان انجام شده است.

این مسئول از برقراری ۶۶ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۵ هزار مورد مزاحمین تلفنی بوده‌اند در حالی که در مدت مشابه سال قبل شمار مزاحمت‌های تلفنی ۱۰ هزار مورد بوده است.

او گفت: هم اکنون ۶۳ پایگاه مرکز فوریت‌های پزشکی در سطح استان کرمانشاه وجود دارد که یک پایگاه هوایی، ۲۹ پایگاه شهری و ۳۳ پایگاه جاده‌ای هستند .

 

 

انتهای پیام/د

۲۵ هزار و ۲۸۴ شمار مأموریت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.