فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: مشارکت مردم درتحقق ایجاد امنیت و گسترش آن تاثیر گذار خواهد بود.

ایجاد امنیت با مشارکت مردم تحقق می‌یابد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به فرا رسیدن هفته ناجا و تبریک این هفته به شهروندان و خانواده‌های ناجا گفت: خدمات رسانی به مردم با در نظر قرار گرفتن برقراری نظم وامنیت، بدون مشارکت مردم امکان پذیرنیست.

او با اشاره به نقش اساسی تعامل وهمراهی اقشار مختلف جامعه با پلیس دربرقراری نظم و امنیت افزود:مشارکت مردم درتحقق امنیت می‌تواند درسه بعدایجاد امنیت، حفظ امنیت وگسترش امنیت باشد.

موسوی بیان کرد:اعتماد مردم سرمایه مهمی است که نتیجه همراهی و مشارکت مردم می‌باشد و در بستر این اعتماد است که امنیت اجتماعی پایدارمحقق خواهد شد.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان بخشی ازجامعه مسئول حفظ نظم وآسایش و رفاه مردم است اظهار کرد:گستردگی دامنه مسئولیت‌ها و چالش‌های فراوان پیش روی پلیس ازیک طرف و وظیفه سنگین برقراری امنیت اجتماعی ازطرف دیگرضرورت پلیس مقتدر و درعین حال مردمی رابیش ازپیش نمایان می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام مطرح کرد: اقتدارپلیس زمانی محقق خواهدشد که مردم در طرح‌های انتظامی، امنیتی وترافیکی پلیس راهمراهی نمایند.

انتهای پیام/ ن

ضرورت مشارکت مردم با پلیس در تحقق ایجاد امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.