جانشین انتظامی شهرستان ایلام گفت: اجرای فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی به منظور مبارزه با مواد مخدر باید در جامعه گسترش یابد.

لزوم اجرای فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  سرهنگ قدرت حیدری زاد جانشین انتظامی شهرستان ایلام گفت: نگرش جوانان به مصرف مواد صنعتی، ناشی از عدم آگاهی آنان از مضرات مصرف مواد است و باید برای جلوگیری از بروز اینگونه مشکلات، فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در مبارزه با مواد مخدر را افزایش داد.

او با اشاره به اینکه اشاعه مواد مخدر صنعتی و ترویج فساد و بی بند و باری از تلاش‌های استعمارگران و دشمنان انقلاب برای به چالش کشیدن جوانان ایران اسلامی است، بیان کرد: دشمن از هر فریبی برای نابودی نسل جوان ما بهره می‌گیرد و مواد مخدر و به ویژه نوع صنعتی و جدید آن بهترین راه برای این کار می‌داند.

حیدری زاد افزود: غافلت از نگرش جوانان در مصرف مواد مخدر صنعتی، تبعات سنگین و جبران ناپذیری در جامعه خواهد داشت که باید با برنامه ریزی دقیق از طریق آموزش و فعالیت‌های فرهنگی آن را کنترل کرد.

او با اشاره به اینکه خلاقیت در ساخت مواد صنعتی تاثیرات بسزایی در جامعه دارد اظهار کرد: شناخت پیامد‌های ناشی از مصرف مواد مخدر صنعتی می‌تواند راهکار مناسبی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باشد.

او با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم و اراده جمعی است و باید به عنوان فرهنگ در جامعه نهادینه شود، مطرح کرد:مبارزه با مصرف مواد مخدر در جامعه تنها از عهده یک ارگان خاص برنمی آید و باید تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط در این خصوص همکاری کنند.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام ادامه داد: جانشین انتظامی شهرستان ایلام گفت: در این راستا اقدامات پلیس تنها به برخورد با سوداگران مرگ خلاصه نشده بلکه بحث پیشگیری از اعتیاد از طریق آگاه سازی شهروندان نیز به طور جدی بیش از گذشته در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ ن

افزایش فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در مبارزه با مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.