مهم ترین حوادث امروز بیست و دوم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مهران /قاتل سه فرزند یک خانواده آبدانانی از قصاص رهایی یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; مهم ترین حوادث امروزبیست و دوم  مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 سرهنگ هادی گندمی جانشین انتظامی شهرستان مهران گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو و شکایت چند  مالباخته،  موضوع از طریق کلانتری مرکزی شهرستان مهران در دستور کار قرار گرفت.
 
او ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی پلیس، سرنخ هایی از فعالیت یک سارق سابقه دار در این پرونده به دست آمد.
 
 گندمی گفت: با شناسایی متهم، عملیات دستگیری آن با موفقیت انجام گرفت و به ۳ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرده اند.
 
او تصریح کرد: متهم با شناسایی خودروهای بلاصاحب و فاقد سیستم امنیتی ، اقدام به باز کردن درب خودرو و سرقت محتویات داخل آن ها کرده که با هوشیاری ماموران کلانتری مرکز شهرستان مهران پرونده سرقت آن ها بسته شد.
 
جانشین انتظامی شهرستان مهران در پایان به شهروندان توصیه کرد: از رها کردن وسیله نقلیه خود درمعابر حتی برای لحظه کوتاه وگذاشتن اشیاء قیمتی و وجه نقد داخل اتومبیل خودداری کنند.

قاتل سه فرزند یک خانواده آبدانانی از قصاص رهایی یافت

علیرضا طهماسبی رییس دادگستری آبدانان گفت: پدر خیر و مهربان آبدانانی از اجرای حکم قصاص فرزندان خود گذشت و قاتل را بخشید.

او اظهار کرد: با وساطت و تلاش مجدانه و مستمر مصلحان و ریش سفیدان شهرستان آبدانان و در راستای رحمت و رافت اسلامی ، حاج کرم الله رضایی ساکن روستای سیاه گاو آبدانان قاتل ۲ فرزند و برادرزاده خود را بخشید و از اجرای حکم اعدام و قصاص وی صرف نظر کرد.

انتهاییام/با

 

بسته حوادث

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.