مهم‌ترین حوادث امروز بیست و یکم مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۲ فقره سرقت در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; مهم‌ترین حوادث امروز بیست و یکم مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۲۲ فقره سرقت در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به کشف ۲۲ فقره سرقت در ایلام، گفت: در همین راستا هفت سارق دستگیر شدند.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت:طرح پیشگیری از سرقت با هدف برخورد با سارقان در شهرستان ایلام توسط یگان‌های انتظامی اجرا شد.

او افزود: با استفاده از کلیه امکانات و با اشرافیت کامل طرح مذکور اجرا و ۷ سارق شناسایی شدند.

سرهنگ موسوی اضافه کرد: در یک عملیات جداگانه ۲ سارق لوازم داخل خودرو دستگیر و به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

او ادامه داد: در چند عملیات دیگر ۵ سارق دستگیر و به ۱۱ فقره انواع سرقت از جمله سرقت مغازه و منزل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه طرح‌های مختلف انتظامی در طول سال اجرا خواهد شد بیان کرد:متهمان جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او در پایان از شهروندان خواست هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکود از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

نزاع خیابانی درشهرستان چرداول به قتل انجامید

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در شهر شباب از توابع این شهرستان خبرداد.

سرهنگ قدرت رضایی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت:ظهر دیروز ماموران از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره درگیری در داخل شهرشباب مطلع و بلافاصله به محل اعزام که برابرگزارش آنها، ۲ نفر مغازه دار باهم درگیر که با وساطت هم جواران وماموران باهم سازش و مورد منتفی شد.

او افزود:درتعاقب این درگیری، یکی ازمنازعان در تماس تلفنی با دوستانش در یکی از شهرستان‌های هم جوار ارتباط و به قصد انتقام جویی آن‌ها را به درگیری مجدد دعوت می‌کند.

سرهنگ رضایی ادامه داد:درغروب روز گذشته چند نفر از دوستان وی با یک دستگاه پژو ۴۰۵ وارد شهرشباب شده و در ورودی شهر، مقتول را درحالی که سوار بریک دستگاه موتورسیکلت بود با شلیک سه گلوله به سمت وی او را به قتل رسانده و سریعاً ازمحل متواری می‌شوند.

او اضافه کرد: باتلاش ماموران، ۲ نفر ازمنازعان درهمان لحظات اولیه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول عنوان کرد: تحقیقات از افراد دستگیر شده درخصوص شناسایی عامل اصلی قتل و علت و انگیزه آن باهماهنگی مقام قضائی دردستور کار این انتظامی قرار دارد.

او درخاتمه ازشهروندان خواست ازتوجه کردن به شایعات فضای مجازی دراین خصوص خودداری نموده واخبار واقعی را ازطریق کانال رسمی پلیس پیگیری نمایند.

 

افزایش ۸ درصدی تردد‌ها در فصل تابستان

رئیس پلیس راه استان ایلام از افزایش ۸ درصدی تردد وسایل نقلیه در محور‌های برون شهری استان از ابتدای فصل تابستان تا کنون خبر داد.

سرهنگ همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:بیشتر تردد‌های تابستان امسال در محور‌های ایلام-مهران، ایلام-دره شهر و ایلام -سرابله و مربوط به وسایل نقلیه سواری بوده است.

او افزود:بیشترین تصادفات در فصل تابستان سال جاری نیز به علت واژگونی و خروج از جاده وسایل نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه بوده است، که نیاز است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد در طول سفر‌ها رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد:طبق تجزیه و تحلیل‌های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه استان، عامل بعدی تصادفات فصل تابستان سال جاری عدم توجه کافی به جلو در حین رانندگی بوده که نیاز است رانندگان از خوردن و آشامیدن، استفاده از تلفن همراه، در آغوش گرفتن اطفال و مواردی که موجب عدم تمرکز و حواس پرتی در هنگام رانندگی می‌شود خودداری کنند.

سرهنگ همتی زاده عنوان کرد:با توجه به اینکه در برخی از محور‌های مواصلاتی استان همانند محور ایلام-مهران، ایلام-سرابله و ایلام-بدره عملیات عمرانی و راه سازی در حال انجام است، از رانندگان درخواست می‌شود با رعایت نکات ایمنی و توجه لازم به توصیه‌های پلیسی و علائم راهنمایی و رانندگی در طول تمامی مسیر‌های استان و بویژه مسیر‌های یاد شده و مدیریت زمان سفر‌های خود به منظور پیشگیری از تصادفات، رانندگی کنند.

 

دقایقی پیش صاعقه باعث حریق در قلارنگ شد

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت:دقایقی پیش به علت برخورد صاعقه در ارتفاعات پوشیده از انبوه درختان بلوط قلارنگ باعث ایجاد آتش سوزی شد.

سرهنگ رضا خورانی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت:در اثر برخورد صاعقه با درخت بلوط در ارتفاعات صعب العبور منطقه جنگلی قلارنگ، قسمتی از پوشش گیاهی کف جنگل دچار حریق شد که با حضور به موقع نیرو‌های مردمی و ماموران منابع طبیعی شهرستان از بروز حریق در جنگل جلوگیری به عمل آمد و بمنظور پیشگیری از حریق احتمالی در اثر این برخورد محل مورد اصابت صاعقه توسط ماموران پاکسازی شد.

سرهنگ خورانی افزود: خوشبختانه حضور بموقع نیرو‌های کمکی مانع از انتشار آتش سوزی با توجه به وزش باد و پوشش انبوه گیاه خشک در این منطقه جنگلی کوهستانی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان اضافه کرد:هنگام وقوع رعدو برق و صاعقه در محوطه جنگل سریعا سرپناهی کنار درختان کوتاه و تنومند بیابید و هرگز زیر درختان بلند نروی تا از آسیب‌های آن در امان بمانید.

 

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.