مهم‌ترین حوادث امروز بیست و نهم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵۰ قلم کالای قاچاق در شهرستان چرداول / تصادف در محور ایلام به ایوان ۳ نفر کشته بر جای گذاشت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مهم‌ترین حوادث امروز بیست و نهم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۵۰ قلم کالای قاچاق در شهرستان چرداول

جانشین انتظامی شهرستان چرداول از کشف ۵۰ قلم کالای قاچاق و توقیف یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر بازیار جانشین انتظامی شهرستان چرداول گفت: ماموران ایست و بازرسی سیمره در راستای برخورد با قاچاق کالا و ارز، یک دستگاه پژو ۴۰۵ را متوقف کردند.

او افزود: در بررسی اولیه از خودرو‌ها تعداد۵۰ قلم کالای قاچاق شامل، ۳۰دستگاه اتو بخار،۱۰ دستگاه آبمیوه گیری و ۱۰دستگاه چرخ گوشت قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی کشف شد.

بازیار در ادامه با بیان اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

تصادف در محور ایلام به ایوان ۳ نفر کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان ایلام از وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور ایلام به ایوان بعد از تونل پیامبر اعظم (ص) نرسیده به دهستان سراب خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در این سانحه دلخراش و بر اثر برخورد سواری سمند با پژو پارس به علت شدت تصادف، راننده هر دو وسیله نقلیه و سرنشین سمند در دم کشته شدند.

او افزود: کارشناسان پلیس راه ایلام _ اسلام آباد با حضور در صحنه تصادف علت تامه را بی احتیاطی از جانب راننده سواری سمند به علت تجاوز به چپ از محور راه اعلام کردند.

همتی زاده اظهار کرد: هر حادثه‌ای که اتفاق می‌افتد، زاده یک تخلف است و متاسفانه بسیاری از رانندگان به قوانین و مقررات و توصیه‌های پلیس توجه نمی‌کنند و با ارتکاب تخلفات حادثه ساز در جاده‌ها باعث ناامنی و وقوع تصادفات شده و جاده‌ها را به قتلگاه تبدیل می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام بیان کرد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات و صبر و حوصله در رانندگی بتوانیم در راستای پیشگیری از تصادفات و تلفات انسانی گامی به سوی فرهنگ ایمنی ترافیک بر داریم و آرامش بر جاده‌ها را حاکم کنیم.

 

 نجات فرد گرفتار در اتومبیل به علت تصادف

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان ایلام از نجات یک فرد گرفتار در اتومبیل در جریان تصادف در محور ایلام – لومار خبر داد.

عارفی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان ایلام گفت: به علت وقوع تصادف یک دستگاه سواری پراید با نیسان پیکاب ۴ نفر مسدوم و یک نفر نیز در اتومبیل گرفتار شد.

او ادامه داد: این تصادف در محور ایلام – لومار و در نزدیکی روستای جوب دراز میرزا بیگی رخ داد.
عارفی بیان کرد: پس از وقوع تصادف نیرو‌های هلال احمر در محل حادثه حاضر شده و عملیات امدادرسانی، رهاسازی و تحویل مصدومین به اورژانس را انجام دادند.

 

تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با خودرو سواری 

رئیس پلیس راه استان ایلام از وقوع تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با یک خودرو سواری در جاده مواصلاتی آبدانان - دشت عباس دهلران خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در اثر وقوع تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با یک خودرو سواری در جاده مواصلاتی آبدانان - دشت عباس دهلران و در محدوده روستای ذوالفقار یک نفر مصدوم شد.

او ادامه داد: راننده خودرو از صحنه حادثه متواری شده است.

همتی زاده بیان کرد: راکب موتور سیکلت به دلیل شدت صدمات با بالگرد اورژانس استان ایلام به بیمارستان اعزام شد.

او مطرح کرد: بیشترین علت تامه تصادفات رانندگی در جاده‌های استان تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ و عدم توجه به جلو تشخیص داده شده است که رانندگان با رعایت این موارد می‌توانند از بروز بسیاری از تصادفات جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.