معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: مرکز مشاوره و مددکاری پلیس در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان ایلام نقش به سزایی داشته است.

تاثیرمناسب مرکز مشاوره پلیس ایلام در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

سرهنگ یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت : از آنجا که وظیفه پلیس پیش از اینکه یک مقابله کننده باشد، یک سازمان یاری دهنده است، مرکز مشاوره معاونت اجتماعی استان ایلام نیز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش داشته و سبب کاهش پرونده‌های قضایی در سطح استان شده است.

او ادامه داد: مصالحه بیش از ۷۲ درصدی پرونده‌ها توسط مشاوران و مددکاران اجتماعی قبل از ورود به چرخه قضائی یک کار ارزشمند است که در مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی استان ایلام به انجام رسیده است.

یاسمی اظهار کرد: مراکز مشاوره و مددکاری در ناجا بستر ساز کمک به آسیب دیدگان اجتماعی است که اغلب تحت عنوان اختلافات خانوادگی به کلانتری مراجعه می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام بیان کرد: آموزش مهارت‌های زندگی به شهروندان و ارتقاء بهداشت روانی جامعه می‌تواند به کاهش آسیب‌های روانی یا اجتماعی و در نهایت کاهش جرم منجر شود.

انتهای پیام/ ن

کاهش جرم در ایلام از طریق آموزش مهارت‌های زندگی به شهروندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.