مشخصات میان رده جدید موتورولا اعلام شد

شرکت موتورولا به تازگی اطلاعات سخت افزاری گوشی جدید میان رده خود با نام Motorola One Macro را منتشر کرد.

اطلاعات گوشی جدید موتورولا اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت موتورولا در سال جاری چهار گوشی از خانواده G Moto، سه گوشی از خانواده One-series، دو گوشی از خانواده Moto E و یک گوشی از سری Moto Z را وارد بازار کرده است؛ همین موضوع نشان می‌دهد شرکت موتورولا قصد دارد از این طریق دوباره وارد عرصه رقابت با شرکت مطرح فعلی بازار موبایل شود؛ اما ظاهرا شرکت موتورولا به عرضه این ۱۰ گوشی در سال جاری اکتفا نکرده است و قصد دارد گوشی جدیدی را نیز وارد بازار کند.

چند هفته پیش اطلاعاتی درباره گوشی جدید موتورولا که Motorola One Macro نام دارد منتشر شد که صحت آن توسط موتورولا تایید نشده بود، اما اکنون تصویری از این گوشی توسط یکی از فروشگاه‌های عربستان صعودی منتشر شده است که پس از انتشار این عکس شرکت، موتورولا دست به انتشار اطلاعات سخت افزاری این گوشی میان‌رده زد. گوشی جدید موتورولا دارای وضوح تصویر HD+ و در ابعاد ۱۹:۹ ساخته شده است.

در قاب پشتی این گوشی یک دوربین اصلی و جدا از سه دوربین متصل به یکدیگر این گوشی قرار داده شده است؛ دوربین اصلی دارای کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی، لنز‌های دیگر این گوشی شامل یک سنسور دو مگاپیکسلی برای بالابردن دقت بیشتر دوربین گوشی، یک سنسور دو مگاپیکسلی عمق و یک سیستم فوکوس لیزری می‌شود که به این ترتیب تصاویر با کیفیت بسیار بالایی گرفته خواهند شد. از دیگر موارد موجود در قاب پشتی این گوشی، می‌توان به وجود داشتن حسگر اثر انگشت روی لوگوی شرکت موتورولا اشاره کرد.

مشخصات میان رده جدید موتورلا اعلام شد

در این گوشی از سخت افزار میان‌رده استفاده شده و موتورولا از سی پی یو Snapdragon 660 در این گوشی استفاده کرده که دارای ۲ گیگابایت حافظه رم است. همچنین احتمال دارد موتورولا با اندکی تغییر در این CPU، حافظه رم دستگاه را تا ۳ گیگابایت افزایش دهد؛ حافظه داخلی این دستگاه نیز به احتمال زیاد ۳۲ گیگابایت خواهد بود.


بیشتر بخوانید: برنامه‌ریزی اپل برای دستیابی به بیشترین فروش در هند


گوشی Motorola One Macro یقینا با اندروید ۹ وارد بازار خواهد شد، اما جزئی از خانواده Android One نخواهد بود و احتمالا اندروید آن ارتقا پیدا نمی‌کند. شرکت موتورولا هنوز قیمت یا تاریخ عرضه ایین گوشی را اعلام نکرده است و باید منتظر اعلام رسمی این شرکت بود.

انتهای پیام/

اطلاعات گوشی جدید موتورولا اعلام شد

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار