فناوری 5G و دوربین سلفی دوگانه، جدیدترین اطلاعات فاش شده از آنر V30 + تصویر

بر اساس جدیدترین اطلاعات فاش شده، گوشی جدید آنر با نام V30 5G دارای حفره درون صفحه نمایش است که درون خود یک دوربین سلفی دوگانه دارد.

حفره درون صفحه نمایش و دوربین سلفی دوگانه، جدیدترین اطلاعات فاش شده از V30 + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی ممکن است برای عرضه گوشی‌های خود با سرویس گوگل مشکل داشته باشد، اما دپارتمان R&D این شرکت با تمام قوا در حال کار هستند. ما در گزارش‌هایی که به تازگی از این شرکت منتشر شده متوجه شده‌ایم که گوشی آنر V30 از اینترنت نسل پنجم اینترنت همراه پشتیبانی خواهد کرد؛ البته این مسئله شگفت‌آوری نیست، زیرا پیش‌تر از این مسئله اطلاع داشتیم. اما جدیدترین اطلاعات فاش شده از این شرکت که از چین می‌آید به ما از قسمتی از آن چه که باید انتظارش را داشته باشیم خبر می‌دهد.

جدیدترین اطلاعات فاش شده از طراحی V30

بر اساس اطلاعات فاش شده، دستگاه V30 دارای یک حفره درون صفحه نمایش خواهد بود. در واقع ما این نوع طراحی را در گوشی V20 که در بازار جهانی View 20 نام داشت، دیده بودیم. البته این بار تغییری نیز وجود دارد و آن این است که در این گوشی از دو دوربین استفاده شده است؛ یک تصویر جاسوسی که به تازگی فاش شده این مسئله را تائید می‌کند.

حفره درون صفحه نمایش و دوربین سلفی دوگانه، جدیدترین اطلاعات فاش شده از V30 + تصویر


بیشتر بخوانید: قابلیت شوکه کننده دوربین فیلم‌برداری هوآوی Mate 30 +تصاویر


از روی این عکس می‌توان متوجه شد که صفحه نمایش این دستگاه در کناره‌ها کمی منحنی شکل است و حاشیه‌های کناری آن هنوز دیده می‌شوند. طراحی این گوشی در مقابل نسخه پیشین خود یعنی V20، کمی بهبود یافته است، زیرا این دستگاه دارای صفحه نمایش کاملا مسطح بود. علاوه بر حاشیه‌های کناری، هنگامی که به قاب پایینی این گوشی نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که کمی نازک‌تر از نسخه پیشین آن طراحی شده است. این در حالی است که در بخش بالایی تقریبا هیچ‌جایی برای بلندگو باقی نمی‌ماند و این کار باعث می‌شود که این بخش در قاب واقعی قرار بگیرد.

آنر معمولا خط تولید V را اواخر سال میلادی عرضه می‌کند، در نتیجه ما حداقل برای دستیبابی به اطلاعات جدید باید یک ماه دیگر صبر کنیم. احتمالا این گوشی نیز مانند نسل پیشین خود در جهان با نام View 30 شناخته خواهد شد. اکنون شرکت سازنده روی دو گوشی آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو سرمایه‌گذاری کرده است که برخلاف گوشی جدید هوآوی از سرویس‌های گوگل پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام/

اطلاعات جدیدترین ساخته آنر فاش شد

برچسب ها: فناوری ، آنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار