جیپ Black Hawk رانگلر، آماده ماجراجویی + تصاویر

شرکت جیپ مدل جدید خودروی پرطرفدار و قدرتمند رانگلر را رونمایی کرد.

جیپ Black Hawk رانگلر، آماده ماجراجویی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودروساز پرآوازه و نام آشنای آمریکایی جیپ از مدل جدید رانگلر خود با نام Black Hawk رونمایی کرد. جیپ برای ساخت این خودروی پرقدرت و زیبا با شرکت ساخت تراک‌های قدرتمند چلسی همکاری کرده است. خودروی Black Hawk رانگلر، اتومبیل هر نظر مناسب و ایده‌ال برای سفر‌های خارج از جاده‌ای یا آفرود است.


بیشتر بخوانید: خودروی جیپ Wrangler Diesel V6 2020 معرفی شد + تصاویر


اگر به دنبال ماجراجویی و سفر در مسیر‌های پر و پیچ خم اطراف شهر هستید بهتر است به خودرو جدید شرکت جیپ توجه کنید. اتومبیل Black Hawk رانگلر با رنگ زیبای خود در حال حاضر آماده ماجراجویی است و علاقه‌مندان به این نوع خودرو‌ها می‌توانند آن را با قیمت ۷۳ هزار و ۹۹۹ پوند از نمایندگان فروش جیپ خریداری کنند.

جیپ Black Hawk رانگلر، آماده ماجراجویی +تصاویر

سفری آسوده و پرخاطره با جیپ Black Hawk رانگلر

ارتفاع و شاسی‌بندی این خودروی به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی از هر مانعی گذشته و سفری لذت‌بخش را به راننده و سایر سرنشینان هدیه دهد. لاستیک‌های ۲۰ اینچی رانگلر جدید از تمامی موانع گذشته و مخصوص جاده‌های صعب‌العبور هستند. علاوه بر مشخصات ظاهری و تجهیزات جانبی که خیال راننده را از هر ایجاد هر مشکلی در طول سفر راحت می‌سازد، امکاناتی نظیر کروز کنترل تپه و سیستم‌های استحکام ویژه نیز در این اتومبیل وجود دارند.

جیپ Black Hawk رانگلر، آماده ماجراجویی +تصاویر

جیپ Black Hawk رانگلر، آماده ماجراجویی +تصاویر

از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌تواند به چراغ‌های LED پرنور در قسمت جلو پنجره و بالای شیشه جلو خودرو، پوشش خاص رنگ بدنه که مانع از خط افتادن بدنه می‌شود و لاستیک یدک نام برد. عملکرد چراغ‌های این خودرو تا حدی است که به جرات روشنایی روز را پیش روی همه سرنشینان می‌آورد.

جیپ Black Hawk رانگلر، آماده ماجراجویی +تصاویر

جیپ Black Hawk رانگلر، آماده ماجراجویی +تصاویر

خنک کننده مخصوص موتور در این خودرو موجب می‌شود موتور Black Hawk رانگلردر هر شرایطی در وضعیت مطلوب و استاندار قرار داشته و بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

انتهای پیام/

جیپ رانگلر جدید ماجراجویی را به صاحب خود هدیه می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار