سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ۶ ماهه امسال ۱۴۶۱ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف استان تشکیل شد.

تشکیل ۱۴۶۱ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سالار حسین پور،سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از انجام ۴۱ هزار و ۸۷۱ مورد بازرسی در ۶ ماهه نخست سال جاری از واحد‌های صنفی استان خبر داد وگفت: طی این مدت در راستای کنترل و نظارت بر بازار در استان با انجام بازرسی‌های یاد شده تعداد ۱۴۶۱ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل شد.

او افزود: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۱۴۶۱ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی ۴۵ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۲۳۲۰ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی استان انجام که منجر به تشکیل ۲۵۱ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی ۷۱۱ میلیون و ۱۷۱ هزار ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

حسین پور افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعداد ۲۰۵۶ بازرسی انجام شده و ۲۲ فقره پرونده قاچاق به ارزش ریالی ۱۰ میلیون و ۳۵۲ هزار ریال تشکیل و به مراجع مربوطه ارجاع شد.

انتهای پیام/پ

واحد‌های صنفی متخلف

برچسب ها: صنعت ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.