معاون استاندار لرستان:

اجازه نخواهیم داد حتی یک رای مردمی به ناحق جابجا شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به تشدید نظارت‌های انتخاباتی در استان گفت : اجازه نخواهیم داد حتی یک رای مردمی به ناحق جابجا شود که احزاب باید در این مسیر یاریگر دولت باشند. 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به تشدید نظارت‌های انتخاباتی در استان گفت : اجازه نخواهیم داد حتی یک رای مردمی به ناحق جابجا شود که احزاب باید در این مسیر یاریگر دولت باشند. 

محمود ثمینی  افزود: چنانچه یک فرد اجرایی انتخابات احساس می‌کند به کاندیدای خاصی علاقه دارد تکلیف خود را مشخص کرده و استعفایش را اعلام کند.

او گفت: رعایت اصل بی طرفی مدیران در انتخابات تنها یک شعار نیست و آن دسته از مسولانی که نمی‌توانند این ضرورت را رعایت کنند از سمت خود استعفا دهند.

او  مراقبت از رویه حاکمان و دولتی ها، جلوگیری از انحراف دولت و بالندگی افراد مستعد را سه دلیل عمده ایجاد احزاب برشمرد و گفت: احزاب به "دولت‌های در سایه" مشهور هستند که باید در سایه نسبت به کنترل حاکمیت و قدرت اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر کادرسازی احزاب تاکید کرد و ادامه داد: فعالیت احزاب باید برای جامعه ملموس باشد و چنانچه دولت را نقد می‌کنند بایستی در ارایه اصلاحیه، نظریه و تذکر به دولت، منصفانه و با آگاهی عمل نمایند.

ثمینی تصریح کرد: در مجموع، احزاب برای اعتلای ملت و حاکمیت شکل می‌گیرند و باید با هر تفکری در راستای این هدف مهم تلاش کنند.

انتهای پیام/ب

ضرورت برگزاری هرچه سالم  تر انتخابات

 

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.