مدیرعامل پست بانک ایران گفت : خودپرداز‌های سیار پست بانک و همچنین تعدادی از خودپرداز‌های باجه‌های بانکی برای ارائه خدمات به زائران حسینی در مرز خسروی مستقر می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهزاد شیری رییس ستاد اربعین پست بانک ایران گفت : در ایام اربعین در استان کرمانشاه، ستاد فرعی اربعین پست بانک ایران به ریاست مدیریت شعب استان مربوطه تشکیل و نسبت به اجرای مصوبات ستاد مرکزی اقدام خواهند کرد.

او گفت : خودپرداز‌های سیار پست بانک و همچنین تعدادی از خودپرداز‌های باجه‌های بانکی برای ارائه خدمات به زائران حسینی در مرزخسروی مستقر می‌شوند.

او با اشاره به افزایش ساعات کاری پست بانک در مرزی خسروی گفت: با توجه به افزایش تردد زائران در استان کرمانشاه، برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات در زمان‌های بعد از ساعات اداری در شعب کشیک صورت گرفته است.

مدیرعامل پست بانک ایران گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم به گونه‌ای انجام شده که در صورت بروز هرگونه مشکل یا اختلال احتمالی در عملکرد دستگاه‌های خودپرداز و سایر تجهیزات خدمات‌رسانی در مرز‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل احتمالی رفع شود.

او از آمادگی صرافی متعلق به پست بانک ایران، در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در صورت امکان شعبات سیار صرافی در نقاط مرزی مورد نظر خدمات‌رسانی کنند.

مدیرعامل پست بانک ایران در پایان به راه‌اندازی موکبی‌های حسینی پست بانک ایران اشاره کرد و گفت: این موکب‌ها در شهر‌های مرزی با عراق و به همت کارکنان عاشق اهل بیت (ع) برای خدمت‌رسانی به زائران راه‌اندازی می‌شوند .

 

 

انتهای پیام/د

تشکیل ستاد فرعی اربعین پست بانک

 

برچسب ها: گمرک ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.