رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه از پیش‌بینی استقرار ۵۰ دستگاه خودپرداز سیار در مسیر زوار اربعین در استان خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهزاد جلیلیان رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه از پیش‌بینی استقرار ۵۰ دستگاه خودپرداز سیار در مسیر زوار اربعین در استان خبر داد و گفت : در این ایام سقف برداشت پول از خودپرداز‌های مسیر زوار نیز از ۲۰۰ به ۵۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

 او از آمادگی سیستم بانکی استان برای ارائه خدمات به زوار در آستانه ایام اربعین خبر داد و گفت : تدابیر لازم برای ارائه خدمات مناسب به زوار از محدوده ورودی استان تا مرز خسروی اندیشیده شده است.

او با اشاره به آماده‌باش دستگاه‌های خودپردازی که در شهرستان‌های مسیر تردد زوار وجود دارد، گفت: ۵۰ دستگاه خودپرداز سیار نیز برای طول مسیر در نظر گرفته شده که البته عمده تمرکز این دستگاه‌ها در محدوده مرز خسروی است.

 مدیر شعب بانک ملی استان کرمانشاه،گفت: پشتیبانی لازم برای این خودپرداز‌ها نیز در گرفته شده است.

جلیلیان با بیان اینکه در این ایام سقف برداشت از خودپرداز‌های مسیر زوار اربعین نیز از ۲۰۰ به ۵۰۰ هزار تومان در روز افزایش می‌یابد، گفت: اگرچه زمان رسمی برای افزایش سقف برداشت از ۱۳ مهر اعلام شده، اما هر زمان که ستاد اربعین اعلام نیاز کند سقف برداشت افزایش خواهد یافت.

او گفت: هماهنگی لازم با بانک‌هایی که در مسیر تردد زوار هستند نیز انجام شده تا در صورت نیاز شعب کشیک در این بانک‌ها برقرار شود تا خدمات بانکی لازم را ارائه دهند.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه افزود: مشکلی برای تامین اسکناس مورد نیاز زوار نیز وجود ندارد و پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اعلام سقف برداشت پول از خودپرداز‌های مسیر زوار

 

برچسب ها: گمرک ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.