مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از تامین برق و روشنایی مسیر زائران اربعین حسینی در مرز خسروی خبر داد.

ایجاد روشنایی کامل برای  ۱۴۵ هکتار پارکینگ در مرز خسرویبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امید علی مرآتی گفت: برای ۱۴۵ هکتار پارکینگ در مرز خسروی همچنین به ۳ اردوگاه ۲۰ هزار نفری برق رسانی کردیم در قالب تعهدات مذکور ۱۴ کیلومتر برق فشار متوسط را به خسروی منتقل کردیم و یک دستگاه «چنج اور» نیز در این محل نصب شده است تا در صورت قطع یکی از دو خط تغذیه برق خسروی، خط بعدی بلافاصله وارد مدار شود.

مرآتی ادامه داد: روشنایی معابر بین قصرشیرین و خسروی کاملا پاکسازی شده است و حدود ۳۱۵ کیلومتر مسیر مذکور به صورت کامل از روشنایی برخوردار شده اند.

او از استقرار ۴ دستگاه دیزل و یک دستگاه پست سیار در شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: کار ایجاد روشنایی معابر در ۵ کیلومتر کمربندی قصرشیرین و اصلاح و بهینه سازی شبکه برق داخل شهر قصرشیرین انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین تعمیرات کلی روشنایی معابر مسیر زائران از کنگاور تا خسروی انجام شده است و کار برق رسانی به موکب ها، ایستگاه‌های خودپرداز و اماکن مشخص شده توسط ستاد اربعین نیز در حال انجام و تکمیل است.

 

انتهای پیام/ز

 

استقرار ۴ دستگاه دیزل و یک دستگاه پست سیار در شهرستان قصرشیرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
اگرباشگاه خبر بتواند از امکانات مرز مهران گزارشی تهیه کند و واقعیت هرا انگونه که هست منعکس کند کمک بزرگی به زائران حسینی می کند