مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کرمانشاه گفت : موکب اربعین ستاد مردمی کارکنان مجموعه وزارت امور اقتصادی ودارایی در قصر شیرین برپا خواهد شد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی محمدی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت : ستاد مردمی کارکنان مجموعه وزارت امور اقتصادی ودارایی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی درقصر شیرین استان کرمانشاه موکب برپا خواهد کرد.

او با اشاره به موضوع تکلیف دینی و وظیفه انسانی در جهت استقبال و خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی گفت : که ستاد مردمی کارکنان مجموعه وزارت امور اقتصادی ودارایی در این راستا و هماهنگ با ستاد هماهنگی اربعین استان در حال راه اندازی موکبی در محل اداره گمرک شهرستان قصر شیرین می‌باشد که از تاریخ ۱۵ تا ۲۹ مهرماه به صورت روزانه ۳ هزار نفر در قالب وعد‌های صبحانه، نهار و عصرانه به زائرینی که قصد سفر به کربلای معلی از مرز خسروی را دارند خدمت رسانی ارائه نماید.

او ضمن هماهنگی‌های لازم با مدیران دستگاه‌های تابعه در خصوص برنامه ریزی‌های مورد نیاز گفت: با همدلی و هم افزایی بین دستگاه‌ها بتوان به خوبی این وظیفه مهم را انجام داد.

او افزود: مرز خسروی در ۲۰ کیلومتری شهرستان قصرشیرین قرار گرفته و از طرفی نزدیکترین نقطه کشور به بغداد، کربلا، کاظمین و سامرا است و دارای پایانه مجهز مسافری است که با ۶۲ گیت ورودی و خروجی آماده ارائه خدمت به زوار عتبات می‌باشد .

 

 

انتهای پیام/د

موکب اربعین ستاد مردمی برپا می شود

 

برچسب ها: گمرک ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.