مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه گفت : ۱۰ هزار نفر تابستان امسال از امکانات فرهنگی کانون‌های مساجد استان استفاده کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام افشین کلات پور مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه گفت : سعی کرده ایم این خدمات علاوه در شهر کرمانشاه، در همه کانون‌های شهرستان‌های استان ارائه شود.

او از توزیع بلیط نیم بها، تامین بخشی از هزینه بلیط استخر‌ها و بازدید از اماکن سیاحتی و تاریخی به عنوان پاره‌ای از این خدمات فرهنگی یاد کرد.

کلات پور با بیان اینکه این سازمان بزرگ مردم نهاد از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است و می‌تواند نقش بالایی در غنی سازی اوقات فراغت داشته باشد، گفت: هم اکنون ۵۶۰ کانون فرهنگی مساجد با ۳۰ هزار نفر عضو در استان وجود دارد.

او در خصوص وضعیت نخستین سینمای اختصاصی کانون‌های فرهنگی مساجد که قرار است در کرمانشاه ایجاد شود، گفت: در مرحله گرفتن بودجه هستیم که براساس وعده‌های داده شده تا پایان امسال راه اندازی می‌شود.

این مسوول افزود: این سینما، مرکزی برای برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری خواهد بود که سالنی چند منظوره است و مورد استفاده همه اقشار جامعه قرار می‌گیرد.

 

 

انتهای پیام/د

خدمات کانون‌های مساجد در همه شهرستان‌های استان ارائه می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.