قائم مقام رسانه ملی امروز از بزرگترین و مجهزترین پایانه مرزی کشور در اربعین حسینی بازدید کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام رسانه ملی در بازدید از مرز بین المللی شلمچه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در این مرز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در سال های اخیر پوشش رسانه ای صداوسیمای مرکز آبادان در شلمچه،بصره عراق، نجف اشرف و کربلای معلی به ویژه در ایام اربعین حسینی با توجه به قرابت های فرهنگی و مذهبی مردم خوزستان و استان بصره بسیار مناسب و شایسته تقدیر بوده است.

او افزود: با توجه به ضرورت پوشش ویژه خبری رویدادهای بصره  عراق، سازمان صداوسیما در تلاش است با برنامه ریزی های سالانه به صورت مدون و کارشناسی شده از ظرفیت صداوسیمای مرکز آبادان بهره بیشتری بگیرد.

داریوش دبیقی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان نیز گفت: این مرکز، تنها مرکز رسانه ملی است که حدود ۲ هفته در  ایام اربعین حسینی و یک ماه در ایام سفر کاروانهای راهیان نور با ایجاد زیرساخت های مناسب فنی و از طریق فیبر نوری به صورت شبانه روزی پخش زنده ویژه برنامه ها را به دو زبان فارسی و عربی به روی آنتن شبکه های استانی و سراسری می برد.

او افزود: عوامل برنامه ساز مرکز آبادان در ایام اربعین روزانه حدود ۵۰ ارتباط زنده با شبکه های استانی، ملی و بین المللی برقرار می کنند.

در ادامه قائم مقام سازمان صدا و سیما امروز از قرارگاه رسانه ای اربعین و موقعیت برقراری ارتباط های زنده تلویزیونی در مرز بین المللی شلمچه نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/ د

بازدید از پایانه مرزی شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.